תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ, יום ב' 7 במרץ, אווניו, קריית שדה התעופה

נט-אפ cDOT עם וריטאס – מהיר פי 40 מכל תוכנת גיבוי אחרת; זה הזמן לוריטאס

06/03/2016 21:18
וריטאס

חזון Data Fabric של נט-אפ (NetApp) עוסק בפיתוח ושמירה של הנתונים בארגונים מכל הסוגים. תפיסה זו מתבססת על וירטואליזציה של האחסון או על אחסון מוגדר תוכנה. היישום מתאפשר באמצעות שחרור פונקציות האחסון ממגבלות החומרה, הודות לפתרון NetApp Clustered Data ONTAP.

השותפות של וריטאס (Veritas) עם נט-אפ מתעצמת במיוחד כשמדברים על ארכיטקטורת ה-Scale-out של NetApp Clustered Data ONTAP – cDot, שמשנה את נוף הדטה סנטר המודרני על ידי מתן אפשרות לאחסן מאות פטה-בייט של מידע על Highly-resilient, multi-node platform. עולות השאלות: מהי הדרך היעילה ביותר לגיבוי סביבה כזו? איך מתמודדים עם גמישות ויכולות Clustering בעולם הגיבוי? מהי הדרך הנכונה להבטיח שהמידע הקיים על מערכות אלה לעולם לא יאבד או יינזק?

זה הזמן ל-וריטאס – יכולות ייחודיות של Netbackup באינטגרציה מול NetApp Clustered Data ONTAP מאפשרות אוטומציה מלאה, שמורידה את המורכבות, ומאפשרת אקסלריצה בזמני השחזור וניהול יעיל יותר של תהליכי גיבוי ושחזור מערכי האחסון של נט-אפ.

וריטאס Netbackup משתמשת בטכנולוגיית Accelerator ברוב סוגי הגיבויים, מה שמעניק לה יתרון בולט מול כל מוצר אחר. Accelerator הינה תכונה של NetBackup המאפשרת, בעזרת Track Log שנמצא בתוך מערכת הגיבוי, להעביר רק בלוקים של מידע שהשתנו ועדיין לשמור על גיבוי מלא של המידע.

היתרון הגדול של התכונה הוא במערכי מידע גדולים שכמות השינויים בהם קטנה ביחס לגודלם. לדוגמה: גיבוי NDMP, גיבוי VMware, גיבוי אורקל (Oracle) וגיבוי File System גדולים. בסוגי הגיבוי הללו, מדובר בכמות מידע גדולה ושינויים קטנים, בדרך כלל. הסביבות הללו בנויות ממיליוני קבצים קטנים ועל כן, הגיבויים בהן איטיים יחסית.

NetBackup, בעזרת טכנולוגיית ה-Accelerator, מאפשרת גיבוי המהיר עד פי 40 מכל תוכנה אחרת שמגבה את אותו המידע. היא אף מאפשרת ללקוח מהירות גיבוי גבוהה עם העברת מידע בסדרי גודל של גיבוי אינקרמנטלי, אבל עם יכולות שחזור של גיבוי מלא.

להלן תרשים המתאר את הפתרון לסביבות NDMP:

בנוסף, יש ל-NetBackup יכולת ייחודית לגיבוי אורקל. בעזרת NetBackup Copilot הפתרון יכול לגבות את סביבות האורקל בצורה אוטומטית, תוך ביטול מוחלט של כפילות הגיבויים הנהוגה בסביבה זו.

מודול ה-Copilot מאפשר לאפליינס של NBU להיות האזור הזמני של אורקל ומשם לעשות גיבויים מלאים, כולל הורדה מסודרת לקלטות, במידת הצורך.

המודול נסמך גם על טכנולוגיית ה-Accelerator של NBU ומאפשר גיבוי במהירות של גיבוי אינקרמנטלי, עם יכולות שחזור מלאות.
באירוע נציג עשרות יכולות לאינטגרציה בינינו לבין נט-אפ, שמובילות לשיפור משמעותי בזמינות המידע וקבלת ידע נרחב יותר על תכולתו.

פתרונות לדוגמה:

• Large-scale Data Protection with Veritas NetBackup Accelerator for NDMP
• E-Series Backup Storage with the Veritas NetBackup 5330 appliance
• Snapshot Management with Veritas NetBackup Replication Director
• Disaster Recovery with Veritas Resiliency Platform
• Performance and Availability with Veritas InfoScale
• Data Management with Veritas Enterprise Vault
• Information Insight with Veritas Data Insight and Veritas Information Map

אירועים קרובים