תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO 2017, יום ג' 16 במאי, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב

"בינת מבססת את מעמדה כספקית מקצה לקצה למגוון רחב של צרכי IT"

ניתוח של נתוני STKI 2017: בינת מובילה בישראל את תחומי הסייבר, נטוורקינג, קונטקט סנטר, רב-ערוציות ותקשורת אחודה ● אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "אנו גאים בתוצאות אלה, נמשיך לספק ללקוחותינו שירותים וערך מוסף ברמה הגבוהה ביותר"

03/05/2017 13:30
אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים. צילום: יח"צ

"אם יש דבר שעולה מניתוח של נתוני המחקר השנתי, אותו הציגה לאחרונה STKI, זו העובדה שבינת מבססת את מעמדה כספקית מקצה לקצה למגוון רחב של צרכים בעולמות ה-IT והמחשוב – פתרונות חומרה או תוכנה, תשתיות ונטוורקינג או פתרונות תקשורת, פתרונות למוקדים הארגוניים או לדטה סנטר, שירותי ענן או שירותים מנוהלים, ועוד", כך אמר אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, בראיון עימו לקראת אירוע Bynet Expo 2017, האירוע השנתי הגדול והמוביל של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) בישראל.

לדבריו, "תוצאות אלו הן פירות ההשקעה של משאבים ניכרים שביצענו בשנים האחרונות בהגדלת היצע הפתרונות והשירותים שבינת מציעה, ובבנייה של יכולות מולטי-דיסיפלינריות, זאת תוך שמירה והקפדה על מדדי איכות ושירות גבוהים ללקוחותינו".
עוד ציין בן צור כי "במיוחד אנו קוצרים היום את ההשקעה הגדולה שביצענו בשני תחומים שנמצאים בליבה של תחומי המחשוב הארגוני: עולם אבטחת המידע והסייבר – שם בינת בונה את עצמה כספקית מובילה של מגוון הצרכים הארגוניים בתחום; ובעולמות של הטרנספורמציה הדיגיטלית עם השקעה ניכרת שביצענו ביישום של טכנולוגיות רב-ערוציות ובהבאת שירותי ענן חדשים".

"גורם נוסף שעולה מהמחקר", הוסיף בן צור, "הוא עליית המדרגה בנראות ובחשיפה של תחום השירות בבינת, ובדגש על תחום השירותים המנוהלים. אנחנו מביאים לארגונים ידע, ניסיון, כוח אדם איכותי, רמות SLA גבוהות ומתודולוגיה סדורה, שמאפשרים ללקוחותינו גם להימצא בקצה הקדמה של הטכנולוגיה, וגם ליהנות מערכים מוספים של התייעלות וחסכון במשאבים".

בן צור סיכם כי "אנו גאים בתוצאות אלה, נמשיך להשקיע ולהוביל את בינת להישגים חדשים, ולספק ללקוחותינו שירותים וערך מוסף ברמה הגבוהה ביותר".

הובלת עולם פתרונות הסייבר

ניתוח המחקר העדכני של חברת המחקר הישראלית STKI, בהנהגתו של ד"ר ג'ימי שוורצקוף, מלמד כי בינת מובילה במקום הראשון את תחומי הסייבר – בעולם של מכירת פתרונות סייבר, ובעולם פרויקטי ההטמעה של פתרונות סייבר.

בנוסף, בקטגוריית הסייבר מצאה STKI כי בינת הינה אחת החברות המובילות בתחומים של מכירת Security Appliances ובעולם של שירותי סייבר מנוהלים (Cyber Security Managed Services).

Bynet Expo - אירוע ה-ICT הגדול של השנה

Bynet Expo – אירוע ה-ICT הגדול של השנה

עוד עולה מהמחקר כי בינת מובילה בישראל את עולמות ה-Enterprise Networking, מכירת פתרונות VOIP ו-Call Center, ביצוע פרויקטי הטמעה של קונטקט סנטר וכלי רב-ערוציות (Business Application Implemntation – Contact Center & Multi Channel Engagement Tools), ובפרויקטי תקשורת אחודה (Unified Communications – IM/VIDEO/VOICE).

מהמחקר גם עולה כי בינת הינה בין החברות המובילות במגוון של עולמות בתחומי החומרה: מכירת שרתים; מכירת פתרונות אחסון Disks – HDD & SSD; מכירת פתרונות אחסון VTL Backup ,Storage Appliances & Storage Networks; וציוד פיסי לדטה סנטר.

בעולם התוכנה בינת נמצאה בין החברות המובילות בתחומי אספקת פתרונות תוכנה לקטגוריות: System Software – OS ,Middleware ,Virtualization; אחסון וגיבוי – Storage & Backup; ופתרונות קונטקט סנטר וכלי רב-ערוציות (Contact Center & Multi Channel Engagement Tools).

בעולם ספקיות הערך המוסף ואינטגרציה בינת נמצאה בין החברות המובילות בתחומי ביצוע של פרויקטי תשתיות – Consolidation/Virtualization/Monitoring/BSM/Storage/Hardware/Data Center Environment/ Networking; הטמעה של פרויקטי אינטרנט של הדברים; והטמעה של פרויקטי Marketing Automation.

בתחומי השירות בינת נמצאה בין החברות המובילות בעולמות של שירותי תחזוקת חומרה (Hardware Maintenance Services), שירותי אאוטסורסינג של תשתיות המחשוב (Infrastructure Outsourcing Services), ואירוח מרכזי מחשוב (Off Site Data Center).

בעולמות הענן נמצאה בינת בין החברות המובילות בתחומים של אספקת תשתיות מחשוב בענן PaaS/IaaS, ובשירותי DRP as a Service.

אירועים קרובים