תוכן שיווקי
לקראת אירוע Customer vInnovation, יום ב', 25 בדצמבר, מלון שרתון, תל אביב

"הטכנולוגיה עזבה את הקן – ונותנת מענה לכל מגזרי התעשייה"

24/12/2017 12:50
אבי יושעי, מנהל פריסייל לאזור אגן הים התיכון ב-VMware. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף.

"המסר של VMware הוא שהטכנולוגיה עזבה את הקן, היא פורצת גבולות ונותנת מענה לכל מגזרי התעשייה – ולא רק להיי-טק", כך אמר אבי יושעי, מנהל פריסייל לאזור אגן הים התיכון בחברה.

יושעי התראיין לקראת אירוע Customer vInnovation. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך מחר (ב') במלון שרתון בתל אביב, תחת הכותרת Take your digital transformation to the next level at the vInnovation Roadshow.

לדברי יושעי, "האתגרים בפניהם ניצבים כיום מנהלי התשתיות הם הצורך לעמוד בקצב של הביזנס, לשקף את הטכנולוגיה ואת ה-IT מול הביזנס ולהיות מאפשר שלו". הוא ציין ש-"הטכנולוגיה מאפשרת לאותם מנהלי IT לממש את החזון הארגוני, על בסיס שילוב של טכנולוגיות המעניקות ערך עסקי לארגון". לדבריו, "כיום, יש לארגונים צורך שיהיה משהו שיבדל אותם מהמתחרים שלהם. הם מחפשים לתת ערך מוסף ללקוחות, שיהיה מבוסס על ייחודיות של המוצרים שלהם. מצב חדש זה משליך על הצורך לפתח פתרונות מהירים ואג'יליים".

"המענה של VMware מתמקד בשני נושאים עיקריים", אמר יושעי. "האחד הוא להריץ את תשתיות ה-IT על גבי כל ענן – פרטי או ציבורי. כך, בחודש שעבר הכרזנו על הרחבת שיתוף הפעולה עם AWS. במסגרת שיתוף פעולה זה, אנחנו מאפשרים ללקוחות הארגוניים להטמיע את התוכנות של VMware על גבי תשתיות הענן הציבורי של AWS. יכולות אלה מאפשרות לארגונים להיות גמישים, הן נותנות מענה לאתגרים בעולם קיבולת ועומסי המחשוב ומספקות להם את הגמישות התפעולית הנדרשת כיום. גופי ה-IT הארגוניים שעובדים עם רישוי מסורתי יכולים כעת – עם אותם הכלים ואותו הידע – לשים אותם על תשתיות AWS".

"תחום הפעילות השני הוא בעולם הפתרונות למפתחים", הוסיף. "במהלך הכנס נכריז על פלטפורמה חדשה שלנו, PKS (ר"ת Pivotal Container Service). במסגרת פתרון זה, VMware, בשיתוף פעולה עם פיבוטל (Pivotal) ועם גוגל (Google), מאפשרת הרצה של קוברנטיס לטובת רשתות הייצור של ה-IT. זאת, עם מתן דגש לצרכים הנדרשים מצד ארגוני אנטרפרייז, כגון מיכון, ניתוח, ניטור, זמינות גבוהה ואבטחת מידע. בדרך זו, ארגונים יכולים להעביר חדשנות לייצור בצורה מהירה יותר ולמנף את הדטה סנטר מוגדר התוכנה (SDDC) כתשתית אחודה לקונטיינרים ולמכונות הווירטואליות. הכרזה זו מאפשרת להנגיש את שני העולמות: לספק למפתחים כלי פיתוח מתקדמים להרצת קונטיינרים ומיקרו-שירותים, ולאפשר ל-IT לנהל ולאבטח תשתיות אלה".

"הכרזה נוספת בכנס", ציין יושעי, "היא VMware AppDefense. פתרון המיועד להגנה על תחנות הקצה ומאפשר לשפר את האבטחה ברמה האפליקטיבית. הוא מספק התראות אמינות בפני איומים עם תגובות אוטומטיות. פתרון זה הופך על פיו את מודל אבטחת המידע הארגוני כפי שאנחנו מכירים אותו".

לדבריו, "כיום, הרדיפה היא אחרי הרעים. VMware AppDefense מתמקד באבטחת הטוב. אנחנו מנצלים את הווירטואליזציה הקיימת בדטה סנטר, שיש לה הבנה עמוקה מהי האפליקציה שרצה מעליה. כך, תוך כדי חיבור למערכות התזמור, הפתרון 'יודע' מהי הדרך בה האפליקציה צריכה להתנהג. אנחנו אוכפים מדיניות אבטחת מידע בעזרת ה-וירטואליזציה. בנוסף, לפלטפורמה, העומדת בפני עצמה, יש גם אינטגרציה עם NSX, שמאפשרת את אותה האכיפה כשנמצאת חריגה בהתנהגות של האפליקציה".

אירועים קרובים