תוכן שיווקי
לקראת אירוע Isracard e-com happening, שיתקיים ב-21 בינואר ב-LAGO, ראשון לציון

רוצים למכור באינטרנט? מעכשיו זה קל

31/12/2017 13:23
ישראכרט

אם ביקרתם באחרונה בסניף דואר וראיתם את כמות החבילות הענקית מאחורי הדלפקים, גיליתם שהשופינג המקומי עבר בשנים האחרונות ל-E-commerce. יותר ויותר ישראלים למדו כמה קל ונוח לבצע קניות באינטרנט – מנעליים לילד ועד לגאדג'טים זולים בעלי אקספרס (Ali Express). ההיקפים הכספיים עצומים, והם רק הולכים וגדלים.

לאור זאת, לא מפתיע שעסקים רבים מעוניינים לפתוח חנות אינטרנטית וליהנות מיתרונות המסחר ברשת. אלא שאחד האתגרים המשמעותיים העומדים בפניהם כשהם עושים זאת הוא פתרון הסליקה האינטרנטית. זהו שלב רגיש וקריטי בעת הקמת האתר ובעלי עסקים מוצאים את עצמם משחיתים זמן יקר על התרוצצות בין ספקים שונים, ניהול משאים ומתנים, מחירים גבוהים, דרישה להתחייבות כספית והיעדר ליווי מקצועי מספק.

"תשלום רשת"

כעת נמצא הפתרון: קבוצת ישראכרט, חברת כרטיסי האשראי המובילה בישראל, מציעה את "תשלום רשת" – One stop shop לעסקים המעוניינים בסליקה אינטרנטית. מדובר בפתרון בלעדי, חדשני ומקיף, שפוטר את בעלי העסקים מהצורך להתנהל מול ספקים שונים. זאת, בהמשך למוצר "החנות האינטרנטית שלי", שהשיקה ישראכרט ב-2016, שמרכז במקום אחד את כלל השירותים הדרושים להקמת חנות ברשת – מרכישת הדומיין ועיצוב החנות המקוונת דרך מערכת ניהול חנות מתקדמת ועד שירותי שיווק דיגיטלי, סטטיסטיקה, שילוח וכמובן סליקה. כל זאת, בליווי מוקד תמיכה ובתשלום קבוע ואטרקטיבי.

במסגרת ״תשלום רשת״, ישראכרט מציעה לבעל העסק הטמעת דף תשלום בתקן PCI-DSS, התקשרות לשב"א, תשלום מהיר ובטוח באמצעות Master Pass, ממשק ניהול ומגוון שירותי ערך נוספים כמו חשבוניות דיגיטליות ומודול הוראות קבע (בתוספת תשלום). המוצר מוצע בעלויות אטרקטיביות ובשיטת "לא סלקת לא שילמת", וכולל ליווי אישי של נציג ישראכרט עד לסיום התהליך.

"תשלום רשת" מתאים למגוון רחב של עסקים – מעסקים המעוניינים להתחיל פעילות סליקה באינטרנט, דרך בעלי עסקים שלא מעוניינים בתשלום חודשי על סליקה (בעלי התנהגות רכישות עונתית) ועד מיזמים וסטארט-אפים שמעוניינים לקבל תשלום באינטרנט.

"אגף העסקים בישראכרט הוא הבית האולטימטיבי לעסקים המעוניינים לקדם פעילות מסחר ברשת", אומר יואב צלניק, מנהל תחום הסחר האלקטרוני ופיתוח המוצרים באגף. "המטרה היא לספק להם מגוון מוצרים וכלים חדשניים שישאירו אותם תחרותיים ויקדמו אותם צעד לפני השוק".

תכנית שותפים חדשה

במקביל להשקת "תשלום רשת", מספר צלניק, יזמה ישראכרט תכנית שותפים חדשה עבור מפתחי חנויות אינטרנטיות ואפליקציות. תכנית השותפים מיועדת למספר קהלים: פרילנסרים – מפתחי חנויות ואפליקציות מסחר; פלטפורמות לפיתוח חנויות אינטרנטיות ואפליקציות; ויועצים מעולמות האונליין – אנשי שיווק, מעצבים וכיו"ב.

התכנית מציגה בפני קהלים אלה את "תשלום רשת" ומסייעת להם להטמיע אותו בקרב לקוחותיהם. כך הם ייהנו גם משביעות רצון גבוהה של לקוח הקצה וגם מתגמול כספי מישראכרט.

"ישראכרט 360"

מוצר חדשני נוסף מבית ישראכרט הוא "ישראכרט 360" – מערכת סליקה מתקדמת, שמוצעת לבתי עסק מקומיים ובינלאומיים. מדובר בפלטפורמת תשלומים פתוחה, שמתאימה לכל עצמאי ומאפשרת לו לנהל את הלקוחות והמוצרים, ולשגר ללקוחותיו דרישת תשלום מראש, בזמן או אחרי העסקה. כל זאת, בלי צורך בתכנות או במכשירי סליקה יקרים ועם חשבוניות אוטומטיות מעוצבות.

המערכת תומכת בצרכי הסליקה של בעל העסק מכל פלטפורמה, מאפשרת לפתוח חשבון אונליין ולהתחיל לסלוק באופן מידי. כמו כן, היא כוללת תמיכה מלאה במנויים והוראות קבע, וכן במטבעות זרים ואמצעי תשלום אלטרנטיביים.

גם במוצר זה, כמו באחרים שהוזכרו לעיל, אחד היתרונות הבולטים הוא איחוד כלל הצרכים של בית העסק במודל One stop shop.

ומה לגבי המחיר?

גם כאן, כמו בשאר המוצרים, מדובר בתמחור שקוף, במודל "לא סלקת – לא שילמת", ללא אותיות קטנות, תשלום חודשי או כל תוספת נסתרת אחרת. כתוצאה מכך, מדובר בפתרון אופטימלי עבור עסקים קטנים ובינוניים.

רוצים לשמוע עוד? ב-21 בינואר יתקיים ב-yes Planety בראשון לציון כנס Isracard E-com happening, בהפקת אנשים ומחשבים, בו ניתן יהיה לשמוע על פתרונות הסליקה המתקדמים של הקבוצה. ״זוהי הזדמנות מצוינת לשחקנים בעולם המסחר האלקטרוני לשמוע, ליהנות מהמומחיות העצומה של ישראכרט בעולם זה, להצטרף לתכנית השותפים ולהזניק את האתרים שלהם לעידן הדיגיטלי החדש״, מסכם צלניק.

אירועים קרובים