תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של נוטניקס בישראל, יום ג', 9 בינואר, LAGO, ראשון לציון

הקמת ענן ארגוני עם מערכות נוטניקס ורשתות מלאנוקס

01/01/2018 11:41

מלאנוקס טכנולוגיות (Mellanox Technologies) היא שותפה עסקית וטכנולוגית של נוטניקס (Nutanix), ובאחרונה זכתה בתואר Nutanix Elevate Partner of the Year לשנת 2017 בכנס הלקוחות הגלובלי של החברה, שנערך בארצות הברית.

יצוין כי מלאנוקס היא יצרנית מובילה של מוצרי תקשורת מקצה לקצה בטכנולוגיות אית'רנט ואינפיניבנד עבור שרתי מחשוב ומערכות אחסון. מוצריה מספקים את יכולת העברת המידע המהירה ביותר בתעשייה עבור מרכזי נתונים ומחשוב, את זמן התגובה המהיר ביותר ואת עיבוד הנתונים היעיל ביותר.

מלאנוקס מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה ובהם מתגים, כרטיסי רשת, כבלים, מעבדי רשת, מעבדים מרובי ליבה ותוכנה, המאיצים את זמן הפעלת היישומים בשווקים רבים בתעשייה. הטכנולוגיות המתקדמות שלה מיושמות במערכות מחשוב עתירות ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן (ציבורי ופרטי), אחסון, טלקום, שירותים פיננסיים ועוד. הפתרונות החכמים של מלאנוקס מוטמעים בחזית המחקר של גופים פרטיים וממשלתיים בתחומי הבינה המלאכותית, חקר מזג האוויר, הרפואה, החלל, התעופה ועוד. כמו כן, החברות המובילות בעולם בתחומי הרכב, הקניות המקוונות, האנרגיה, התרופות ובתחומים נוספים משתמשות בפתרונות שלה, ונהנות ממקסום יכולות הביצוע והחזר ההשקעה כאחד.

השותפות של מלאנוקס עם נוטניקס מאפשרת לארגונים להקים מערכות ענן יעילות ובכך להשיג חסכון הן בהוצאות ההקמה והן בהוצאות התפעול השוטף. במסגרת הפתרון, נוטניקס מספקת ללקוח את המחשוב, אחסון והווירטואליזציה, ומלאנוקס מספקת את רשת התקשורת.

יעל בירק חטר-ישי, דירקטורית מכירות של מלאנוקס בישראל, אמרה כי "אנחנו גאים בשותפות עם נוטניקס, המאפשרת לנו להציע פתרון תשתית מלא מקצה לקצה, שכולל מערכות חומרה ותוכנה מבית נוטניקס ורשת תקשורת של מלאנוקס. המתגים של מלאנוקס מספקים פתרון ייחודי מבחינת Port density, הם מאפשרים ביצועים גבוהים יותר של מערכות מחשוב ואחסון, כמו גם גידול עתידי פשוט ומערכת ניהול שמוטמעת בזו של נוטניקס – וכל זאת במחיר תחרותי".

פתרון ניהול אינטגרטיבי לענן הארגוני

נוטניקס ומלאנוקס מציעות בנוסף פתרון ניהול אינטגרטיבי לענן הארגוני. נוטניקס מספקת את Prism – תוכנה מרכזית לניהול תשתיות מחשוב ואחסון, המאפשרת תפעול פשוט בקליק אחד (One-click operations), ומלאנוקס מספקת את NEO – תוכנת ניהול לרשתות תקשורת, שמאפשרת הקמה, תפעול וניטור של רשתות בענן (Cloud Networking). הפתרון המשותף של שתי החברות מאפשר ניהול מקצה לקצה של כל המרכיבים בענן, בהתבסס על API של Prism ו-NEO – כך שהלקוחות של נוטניקס ומלאנוקס יכולים ליהנות מניהול מרכזי פשוט, מאובטח ויעיל. יצוין כי תוכנת Mellanox NEO זמינה להורדה באתר מלאנוקס וב-Nutanix Marketplace.

כמו כן, נוטניקס השיקה באחרונה פלטפורמת חומרה חדשה, ה-NX-9030, שכוללת תמיכה ב-NVMe וב-RoCE (ר"ת RDMA over Converged Ethernet). טכנולוגיות אלה, בשימוש עם רשת מלאנוקס, שכוללת תמיכה מובנית ב-RoCE, מאפשרות להשיג ביצועים מעולים לצורך הרצת יישומים כגון מסדי נתונים, Big Data ועוד.

לסיכום, מלאנוקס מציעה פתרון מוביל לתשתיות ענן מבית נוטניקס, שכולל מתגיEthernet Spectrum, תוכנת ניהול ואוטומציה, ותמיכה מובנית ב-RoCE. מלאנוקס תציג את המוצרים השונים עבור לקוחות נוטניקס בכנס הלקוחות השנתי של נוטניקס בישראל, שיתקיים ב-9 בינואר ב-LAGO שבראשון לציון.

אירועים קרובים