תוכן שיווקי

אג'ייל מעל ומעבר, מן היסוד ואל העתיד

28/01/2018 13:55
איור: בועז פיין

רבים מדברים על אג'ייל ומונים את יתרונותיו. אלא שהעולם הארגוני עובר בימים אלה ל-Beyond Agile Israel. כנס ראשון בישראל בנושא זה יתקיים ב-8 בפברואר באווניו שבקריית שדה התעופה.

מוביל הכנס הוא דני (דנקו) קובץ', אחד ממדריכי האג'ייל המוסמכים הראשונים בעולם, שבאחרונה הקים את Ajimeh. הכנס חוצה ארגונים ומזמין מומחים טכנולוגיים, אנשי תוכנה ומנהלי פיתוח, לצד מנהלי משאבי אנוש, יועצים ארגוניים, קואוצ'ים ואחרים.

לקראת כנס Beyond Agile Israel 2018 ב-8 בפברואר במרכז האירועים אווניו בקריית שדה התעופה, ישראל

ב-Beyond Agile Israel ישתתפו כמה מהמומחים המובילים בעולם בתחום האג'ייל, שבעצמם מפתחים את התחום ומתאימים אותו לצרכים ולשאיפות של המחר. אלה יציגו ברצף של הרצאות קצרות וממוקדות, ברוח TED. בין המציגים: מיכאל סהוטה, קן פוג', וודי זוהיל וסוונג צ'אן לים. לצדם יציגו זוהר בנור, מנכ״ל Lean ישראל, גילי רגב, מנכ״ל Proceed, ד"ר קרן צוק, המלווה מנהלים בכירים באמצעות מיינדפולנס, ועוד.

במקביל, יתקיימו פעילויות בפואייה (Non Conference Zone), כמו קליניקת אג'ייל – מעין חדר מיון לטיפול בזק ב-"כאבים ניהוליים". מומחי Ajimeh יקבלו את הפציינט בחלוק לבן וסטטוסקופ, ויתנו מענה מידי לבעיה. עוד יתקיימו מיקרו-סדנאות, בנות 30 דקות כל אחת, ללימוד פתרונות ישימים. משתתפים ספונטניים ונועזים יוכלו לקחת מיקרופון ולצאת בנאום נלהב בפינות ההייד פארק.

לכל אורך הכנס יוזמנו המשתתפים להביע את דעתם על מגוון נושאים, בעזרת לוחות שייתלו על הקירות, ביניהם: לוח a-ha, לשיתוף תובנות, לוח משוב או המלצות לכנס הבא, לוח נטוורקינג – לטוויית רשת קשרים בין משתתפי הכנס, ולוחות עם גרפים שונים, שיתארו קורלציות משונות כמו משך הזמן שלקח לי להגיע הבוקר לכנס ביחס לרמת האג׳יליות שלי כאדם. "מעבר לאווירה ההיתולית שפעילויות כאלה יוצרות", אומר דנקו, "כמעט תמיד צפות תובנות לא רעות בכלל".

הכנס ייחתם בפאנל וב-Happy Hour, ליצירת נטוורקינג ושיחות קלילות, עם תפאורת פאבים מתאימה. יאייר את הכנס בלייב, לכל אורך היום, בועז פיין מ-Ajimeh, שאף יכין סיכום מאויר, שיישלח למשתתפים.

להרשמה לאירוע לחצו כאן

אירועים קרובים