מלם מערכות הטמיעה מערכת של CA לניהול התפעול והשירות ב-IT; ההיקף: מאות אלפי שקלים

CA SDM הינה תשתית לניהול תהליכי תפעול ושירות ארגוני שמאפשרת לנהל את מחזור החיים של 14 תהליכים שונים, בהם ניהול תקריות, בעיות, בקשות שירות, שינויים ומצאי ידע ● היא כבר משרתת מאות משתמשים באגף מיקור-החוץ של מלם מערכות וצפויה לשרת, בסופו של דבר, אלפים

מלם מערכות מקבוצת מלם-תים הטמיעה את מערכת SDM (ר"תService Desk Manager) של CA לניהול תהליכי התפעול והשירות ביחידות המחשב ובמרכזי התמיכה, אותם היא מתפעלת בשיטת מיקור-חוץ. הפרויקט החל לפני ארבעה חודשים והמערכת עלתה לאוויר השבוע. היקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

המערכת של CA הוטמעה באגף מיקור-החוץ במלם מערכות. היא כבר משרתת מאות משתמשים וצפויה לשרת, בסופו של דבר, אלפים. אגף מיקור-החוץ בחברה מוביל את תחום ניהול שירותי ה-IT  (תחום ה-ITSM) בקבוצת מלם-תים ומתמקד בתפעול של יחידות מחשב בכלל ושל מרכזי תמיכה בפרט.

CA SDM הינה תשתית לניהול תהליכי תפעול ושירות ארגוני שמאפשרת לנהל את מחזור החיים של 14 תהליכים שונים, בהם ניהול תקריות, בעיות, בקשות שירות, שינויים ומצאי ידע. היא תומכת ב-Best Practice של ITIL, שמיושם אצל לקוחות מלם מערכות.

חגי גולדשטיין, מנהל תפעול מיקור-חוץ במלם מערכות, אמר ש-"בחרנו במערכת לשמש כתשתית הליבה התפעולית שלנו. יש לנו ניסיון רב שנים, מתודולוגיות מוכחות ותהליכי ITSM שהוטמעו ויושמו בקרב עשרות מלקוחות החברה באמצעות מערכת ותיקה, שהגיע הזמן להחליפה".

מאיר אדלר, CTO ב-CA ישראל, ציין ש-"מערכת ניהול השירות החדשה של CA מבוססת על תהליכי ITIL V3 ותהווה אבן דרך במתן שירותים מבוססי ענן. זאת, לאור תוכניותיה של מלם מערכות לאפשר שירותים לפי דרישה, על בסיס התשתית האפליקטיבית של CA".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים