מידעטק הטמיעה מערכת פריוריטי בחברה בת של התעשייה האווירית; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת הוטמעה בחברת IAI-NA, שממוקמת בוושינגטון ובניו-ג'רזי, והיא משרתת עשרות משתמשים ● כמו כן, הוטמעו המודולים רכש ותשלומים לספקים ● לטובת יישום המערכת פיתחו מידעטק והתעשייה האווירית ממשקים בין מערכת פריוריטי למערכת ERP של סאפ, שנמצאת בשימוש התעשייה האווירית בארץ

מידעטק הטמיעה מערכת פריוריטי (Priority) בחברה בת של התעשייה האווירית, בפרויקט שהחל במחצית השנה שעברה ועלה לאוויר באחרונה. היקף הפרויקט עומד על מאות אלפי שקלים.

המערכת הוטמעה בחברה הבת של התעשייה האווירית, IAI-NA, שממוקמת בוושינגטון ובניו-ג'רזי, והיא משרתת עשרות משתמשים. החברה תומכת בשיווק מוצרי התעשייה האווירית בארצות הברית ומסייעת לחלק מהרכש שלה שם.

במסגרת הטמעת פריוריטי הותקנו המודולים רכש ותשלומים לספקים. לטובת יישום המערכת פיתחו מידעטק והתעשייה האווירית ממשקים בין מערכת פריוריטי למערכת ERP של סאפ (SAP), שנמצאת בשימוש התעשייה האווירית בארץ. למרות זאת, ב- IAI-NA החליטו על הטמעת מערכת ה-ERP של פריוריטי בגלל שיש בה יחס עלות-תועלת גבוה, שהיא מערכת גמישה לשינויים ושהעלייה לאוויר בוצעה בלוח זמנים קצר יחסית.

לדברי נפתלי שמרלר, מנהל הפרויקט בתעשייה האווירית, "המערכת מאפשרת לשפר את מערך הרכש בארצות הברית על ידי החברה הבת ותומכת בממשקים המסנכרנים בינה לבין התעשייה האווירית". הוא הוסיף, כי "המערכת מאפשרת לתעשייה האווירית לייעל את ניהול מערך הספקים, לבצע תהליכי רכש הכוללים מערך אישורים המשלב התאמה וסנכרון מידע בין כל הגורמים הרלוונטיים, בארצות הברית ובישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים