ה-Surface הבסיסי יהיה זול ב-100 דולרים מה-iPad המקביל

מחשב Surface עם זיכרון בנפח של 32 ג'יגה-בייט יעלה 499 דולרים, בהשוואה למחיר הדגם המקביל של ה-iPad, שעומד על 599 דולרים שעולה ● לעומת זאת, מחיר הדגם הבכיר שלו יהיה דומה לזה של מחשב iPad מקביל ● בכך התבדו ההערכות שמיקרוסופט תציע את מחשבי Surface במחירי רצפה, דומים לאלה של iPad 2 ו-Nexus 7

מתנה לאחרי החגים: טאבלט חדש בסדרת ה-Surface של מיקרוסופט

הדגם הבסיסי של Surface, מחשב הלוח החדש של מיקרוסופט (Microsoft), יהיה זול ב-100 דולרים מהדגם הבסיסי של iPad – כך עולה מהודעה של הענקית מרדמונד בה היא פרסמה את המחירים של מחשבי הלוח Surface, עליהם הכריזה ביוני.

מחשב Surface עם זיכרון בנפח של 32 ג'יגה-בייט יעלה 499 דולרים, בהשוואה למחיר הדגם המקביל של ה-iPad, שעומד על 599 דולרים שעולה.

המכירה של מחשבי הלוח מבית מיקרוסופט, שהם גדולים וכבדים במעט ממחשבי iPad מהדור החדש ומצוידים במערכת ההפעלה החדשה חלונות 8 (Windows 8), תחל ב- 26 באוקטובר. מספר מצומצם של מחשבי Surface יוצעו במכירה מוקדמת באתר מיקרוסופט כבר מיום ג' הקרוב.

מחשבי Surface מצוידים ביישומים של התוכנות וורד (Word), פאואר פוינט (PowerPoint) ואקסל (Excel), וניתן יהיה גם לשחק בהם במשחקי Xbox, לצפות בווידיאו ולהאזין למוזיקה. הם כוללים שתי מצלמות ומצוידים בתקשורת Wi-Fi בלבד. לפי שעה אין שום מידע על כוונה כלשהי של מיקרוסופט להציע גם דגם עם תקשורת סלולרית.

דגם עם זיכרון בנפח של 64 ג'יגה-בייט יעלה 699 דולרים – בדומה למחירו של מחשב iPad עם זיכרון בנפח דומה ותקשורת Wi-Fi בלבד. זאת, בניגוד להערכות מוקדמות, שצפו שמיקרוסופט תציע את מחשבי Surface במחירים נמוכים יותר, שיקבילו למחירי iPad 2 – המוצע כיום ב-399 דולרים – או אף למחירים של Kindle Fire ו-Nexus 7, המוצעים ב-199 דולרים.

במיקרוסופט מקווים שמחשבי Surface, בצד דגמים מקבילים של מחשבי לוח עם Windows 8 מתוצרת חברות אחרות, יסייעו לערער את הדומיננטיות של אפל (Apple) בשוק הלוהט של מחשבי הלוח. אפל נהנית מנתח של 70% בשוק זה, מאז שהמציאה את הקטגוריה ב-2010. הטאבלטים פגעו קשות במחשבי ה-Netbook שקדמו להם וכרסמו גם במכירות של מחשבי ה-PC הרגילים, בהם שולטת מערכת חלונות (Windows) של מיקרוסופט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים