תוכן שיווקי

לקראת אירוע | פורבס מפרסם: Salesforce דורגה כמובילה בתחום Social CRM בריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2012

לקראת TLVForce, ועידת העסקים השנתית בה תארח ServiceWise את חברת Salesforce העולמית ● ServiceWise, שותפה עסקית של כל אחת מהחברות ומתמחה במתן שירותי ייעוץ ויישום בתחום ה-CRM, לניהול קשרי לקוחות ומערך השירות בארגון

17/10/2012 14:33

"מערכת ה-CRM הטובה ביותר משנה את הארגון ומערכות היחסים שלו לטובה. הטמעה טובה של מערכת CRM יכולה לקדם את העסקים לשווקים חדשים לגמרי ולחזק את מי שאוחזים כמובילים בתחום", כך בכתבה שפורסמה בפורבס, בה דורגה Salesforce כמובילה בריבוע הקסם של גרטנר.

עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בחברת ServiceWise, שותפתה העסקית של Salseforce בישראל, אומרת: "Salesforce.com השיקה כבר לפני קרוב לשנתיים את Chatter, שהכניסה מימד של שיתוף מידע חברתי לסביבת ה-CRM מהסוג שמשתמשים מכירים מרשתות כמו פייסבוק וטוויטר. מאז היריעה הוסיפה והתרחבה ועם הרכישות של Radian6 ו-BuddyMedia. כך, Salesforce ביססה את עצמה בשנה האחרונה כמובילה האולטימטיבית של תחום ה-Social CRM. עובדה זו משתקפת היטב בניתוח של גרטנר".

בחודש שעבר התקיים בסן-פרנסיסקו הארוע השנתי של Salesforce, שהיה לכנס הטכנולוגיה הגדול בעולם עם מעל 90 אלף משתתפים. במהלך הכנס שמה החברה דגש נרחב על האספקטים ה'חברתיים' בפלטפורמה שלה, תחת הסלוגן Business is Social, והציגה סיפורי הצלחה מרשימים בקרב חברות גלובליות כמו Activision וקוקה-קולה.

צור-שיין מוסיפה: "בחודש הבא ייערך בישראל הכנס השנתי של ServiceWise בשיתוף עם Salesforce, ותהיה בו הזדמנות לקהל העסקי והארגוני הישראלי להיחשף בצורה ישירה לכל מה שהופך את מערכת ה-CRM של החברה הזאת לייחודית ולמובילה בתחום ה-Social CRM, כפי שגרטנר, בצדק, קבעו".

אירועים קרובים