תוכן שיווקי

לקראת אירוע | שרותי ערך מוסף מתקדמים במודל SAS מאפשרים לכל מרפאה לתת שרות יעיל ומתקדם ולהגדיל תפוקה

18/10/2012 11:11

חברת פון פלוס מפתחת ומספקת את השירות במודל ענן לארגונים רבים בישראל, וזאת ללא עלות הקמה, ללא דמי מנוי וללא התחייבות. השירותים כוללים סל פתרונות למגזר הרפואי המספקים יכולות לכל נציג בכל מרפאה או יעד חשוב להתנהל באופן יעיל ומתקדם.

השירות כולל:

חזרה מהירה ואוטומאטית לכל לקוח שמתקשר למרפאה ולא נענה (אין תשובה)
הפציינט משאיר את מספר הטלפון שלו ומנתק. תוך זמן קצר המערכת מאתרת נציג פנוי ומעלה חזרה את הפציינט המופתע מרמת השרות לשיחה עם נציג המרפאה. המערכת שולחת SMS המאשר לפציינט את הפנייה ושולחת SMS אם הפציינט לא עונה אחרי מספר ניסיונות חיוג.

צ'ט ב-SMS
אפשרות לפציינט לשלוח SMS חופשי עם בקשתו למרפאה במקום להתקשר. ממש כמו חברים. נציגי המרפאה רואים את הפניות בסרגל כלים ייעודי על מסך המחשב שלהם ויכולים מייד לענות ללקוח.

סרגל כלים
מאפשר לנציגים לתזמן משימות חיוג, להקים קמפיינים, לבצע משימות באמצעות תבניות (תזכור תור, ביטול תור, שינוי, עדכון וכו').

צור קשר באתר האינטרנט
עידוד לקוחות לפנות מאתר האינטרנט. פניות הלקוחות מטופלות בצורה מהירה ואוטו'. הלקוח לא מתקשר ולא ממתין על הקו.

הבשורה הגדולה של השירות היא – שלא משנה מהו הציוד הקיים במרפאה (קווים רגילים, מרכזיה או מוקד קטן ) המערכת מתחברת בצורה פשוטה לכל נקודה. כל יעד יכול להתחבר לשירות הענן של פון פלוס ולהשתמש בשירותים ולספק ללקוחות חווית שירות בלתי נשכחת 24 שעות ביממה (היא עונה גם בלילה וניתן לשנות הודעות לפי שעות ביום).

כל לקוח מטופל באופן יעיל, הלקוחות לא ממתינים ולא כועסים. הרווח הוא עוד לקוחות מרוצים מהשירות שקיבלו.

כיום משתמשים בשירות 6 מרפאות חוץ בבי"ח קפלן , מרפאות אסטטיקה, סניפי ביקור רופא ועוד.

אלעזר קיי, מנכ"ל החברה, מוסר שהחברה כיום בתהליך כניסה והטמעה ל-8 בתי חולים גדולים שהביעו עניין רב לשלב את המערכת בנקודות שונות אצלם בארגון כולל עבור פניות מאתרי האינטרנט על פי חיוג ישיר למרפאה הספציפית שהלקוח ביקש לפנות אליה.

אירועים קרובים