יניב פרטוק, BaIink: "אנחנו משתמשים בפייסבוק כמו בפורום"

"ניתן ליצור תמיכה מובנית בכלים חברתיים שמתחברים למערכת הארגונית", אמר פרטוק, מנכ"ל החברה ● לדבריו, "אנחנו משתמשים ביישום מובנה כדי לאפשר ללקוחות להגיש שאלות ובקשות תמיכה ישירות מהדף שלנו בפייסבוק, במסגרת שדומה לפורום, בו יכולים גם משתמשים אחרים לספק תשובות"

"המערכת והכלים המובנים שמציעה Salesforce.com מאפשרים ליצור קשר חזק יותר עם הלקוחות, ואף ליצור מערכת של תמיכה מובנית בכלים חברתיים שמתחברים ישירות אל המערכת הארגונית", כך אמר יניב פרטוק, מנכ"ל חברת Balink.

פרטוק אמר את הדברים בכנס CloudCon, שנערך שלשום (ג') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים.

הוא ציין ש-Balink מתמחה בפתרונות ושירותי B2B לענן שמבוססים על הכלים ועל הפלטפורמות של Salesforce.com. פרטוק סיפק הצצה לדרך בה משתמשים בפתרונות החברתיים של Salesforce.com כדי ליצור מערכת משוב ותמיכת לקוחות בדף של BaLink בפייסבוק (Facebook). "אנחנו משתמשים ביישום מובנה שמסופק על ידי החברה כדי לאפשר ללקוחות להגיש שאלות ובקשות תמיכה ישירות מהדף, במסגרת שדומה לפורום, בו יכולים גם משתמשים אחרים לספק תשובות", אמר. "ברגע שמופיעה שם שאילתא, נפתחת שאילתא מתאימה במערכת שלנו".

לדבריו, איש הקשר ב-Balink מקבל מיד את כל הפרטים שניתן לשאוב מפייסבוק לגבי מגיש השאילתא והמערכת מספקת את התשובה המתאימה. זו מפורסמת בדף הפייסבוק וכל אחד יכול לקרוא אותה. "באופן דומה, אני יכול לבנות יישומי טפסים שאת המשוב עליהם אני מקבל בפייסבוק, אבל את כל הניהול שלהם, כולל התגובות, אני מבצע בתוך מערכת ה-Salesforce.com הארגונית".

לאחר מכן הראה פרטוק כיצד ניתן לבנות, תוך הסתמכות על פלטפורמת Force.com של Salesforce.com, יישומים המשתמשים ביכולות החברתיות וביכולות ה-CRM של הפלטפורמה כדי לספק ממשק לסוכני מכירות בשטח. באמצעות יישום שכזה יכול סוכן המכירות לקבל לידים, זימוני פגישות, בקשות, היסטוריית מכירות ועוד, ישירות מהמערכת הארגונית למכשיר הקצה שלו – טלפון חכם או טאבלט. באמצעות המידע הזה יכול הסוכן להיות מוכן לכל פגישה, עם לקוח קיים או פוטנציאלי.

"המשתמש יכול להגדיר היבטים שונים של היישום בעצמו, כולל פרטים שיכולים להשתנות במערכת ה-CRM של החברה, ולהשתמש בכלים לוגיים שונים עבור פעולות דוגמת יצירה או עדכון של אנשי קשר", אמר פרטוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים