תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם גל צוברי, מנמ"ר קבוצת טיב טעם

לקראת כנס "2012 Technology Day" של סימנטק ישראל, 31 באוקטובר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

18/10/2012 12:10

גל, מהי טיב טעם?
טיב טעם הינה חברת אחזקות אשר מפעילה רשת קמעונאות מזון, אשר בצד סל המוצרים הבסיסיים הקיימים ברשתות שיווק מתחרות, מספקת ללקוחותיה חווית קניה קולינארית ייחודית חדשה תוך התמקדות בטריות, איכות ומגוון רחב של מוצרים מתוצרת מקומית ובינלאומית. הרשת מונה 30 סניפים ברחבי הארץ בשלושה פורמטים: סניפים גדולים, סניפי In The City במרכזי הערים, וכן מעדניות. בנוסף, מפעילה עשרה סניפים של רשת כלי הבית DOMO, מהם שישה בתוך מרכולי החברה, והיתרה בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

במקביל, לחברה פעילות משלימה בתחום ייצור, יבוא ושיווק מוצרי מזון. מזרע – ייצור מגוון מוצרי בשר – טרי ומעובד, נקניקים, נקניקיות, עוף ועוד. ישרקו – חברת היבוא של הקבוצה, עוסקת ביבוא ושיווק  דגים, פירות ים, יינות  גבינות ומגוון מוצרים יבשים, וכן בשיווק מוצרי מזרע לרשת טיב טעם, וללמעלה מ- 1,500 מסעדות ונקודות מכירה.

מהם אתגרי ניהול ואבטחת מידע שלכם?
האתגרים עימם אנו מתמודדים בפעילות השוטפת בחברה הינם:

טיפול באבטחת נפחי המידע – נפחי המידע ההולכים וגדלים מחייבים אותנו לטפל באבטחת המידע, ולא פחות חשוב מכך, ברציפות המידע.

מניעת דליפה של מידע ארגוני החוצה – כחברה ציבורית בסביבת ענף הקמעונאות התחרותי, אנו חייבים להגן על המידע כך שיישמר בארגון, ולמנוע כל ניסיון של דליפת מידע העלול להגיע לגורמים מתחרים בענף.

עובדים רבים העובדים מחוץ לארגון ומתחברים לרשת – הצורך במתן שירות מיידי ובניידות של עובדים, מחייב את הארגון להעניק לעובד אפשרויות גישה מכל אתר המחובר לרשת האינטרנט.

מצב הרשתות הפנימיות וניטור הרשת – יישומים כבדים בהם מימדי תמונה וקול, גורמים לעיכוב ברשת ופגיעה ברציפות המידע.

ניהול והפצת עדכונים – הגידול במשתמשים ובמחשבים ברשת מחייב ניהול והפצת עדכונים לכלל המשתמשים בדרך הפשוטה והמהירה ביותר.

מה השימוש שלכם בפתרונות סימנטק?
בתקופה האחרונה הטמענו (ובמהלך הטמעה) מספר פתרונות מבית סימנטק:

אנטי וירוס – לאחר בחינת מספר מערכות אנטי וירוס, החלטנו לבחור במערכת אנטי וירוס של סימנטק, שהוכיחה את עצמה בחסימת חדירת וירוסים וניקוי וירוסים שכבר חדרו לארגון.

Altiris – מוצר לניהול המחשוב המאפשר לעסקים לנהל ולתחזק בקלות את תשתיות מחשוב ברמת שרתים, תחנות קצה ומוצרי תשתית נוספים בצורה יעילה. פלטפורמת Symantec Altiris  מספקת פתרון מלא לכלל דרישות ניהול מחזור החיים של ציוד תשתיות כדוגמת שרתים ותחנות קצה – משלב בניית המערכת (התקנת מערכת הפעלה ותוכנות), דרך ניהול מלאי, עדכונים שוטפים וגיבויים ועד ניהול מלא של תקלות, שינויים, חוזים ועוד.

המערכת מקדמות אוטומציית תהליכים, ומספקות אינטגרציה מודולארית למוצרי סימנטק השונים ולפתרונות של חברות צד-שלישי.
DLP (ר"ת Data Loss Prevention) – מערכת לאיתור ומניעה של שידור ותמסורות מידע בלתי מאושר ממערכת המחשוב של ארגון החוצה.

איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק?
סימנטק היא חברה גלובלית המספקת מגוון פתרונות אבטחה וניהול מערכות, שנועדו לסייע לארגונים לאבטח ולנהל את עולם אבטחת המידע של הארגון. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מגוון הפתרונות והשירותים של סימנטק, מציב אותה בצמרת העולמית של רשימת חברות אבטחת המידע. אחד היתרונות הגדולים שראיתי בעבודה עם סימנטק ישראל, הינו הליווי הצמוד של אנשי המכירות והצוות הטכני לאורך כל תהליך, משלב המכירה ועד להטמעת המערכת. ליווי הנמשך גם בתמיכה, שירות ומענה לכל בעיה.

אירועים קרובים