בניגוד לתחזיות: אינטרנט אקספלורר 10 יוצע גם לחלונות 7

ההערכות היו שהדפדפן החדש יוצע רק למשתמשי מערכת ההפעלה החדשה של החברה, חלונות 8, שתושק ב-26 באוקטובר ● אתמול (ד') מסרה מיקרוסופט, כי היא תציע גרסאות סקירה של אינטרנט אקספלורר 10 לחלונות 7 בנובמבר וכי תאריך ההשקה של הגרסה הסופית ייקבע "לאחר שנאסוף את המשובים שיגיעו מהמפתחים והמשתמשים שלנו"

אינטרנט אקספלורר 10 (Internet Explorer), הדפדפן החדש של מיקרוסופט (Microsoft), יוצע גם למשתמשי חלונות 7 (Windows 7) – כך הודיעה אתמול (ד') החברה. מדובר בהודעה מפתיעה למדי, שכן ההערכות היו שהדפדפן החדש יוצע רק למשתמשי מערכת ההפעלה החדשה של החברה, חלונות 8 (Windows 8), שתושק ב-26 באוקטובר.

למעשה, החל מיוני אשתקד, כחודשיים לאחר שהציגה בראשונה את סקירות הפלטפורמה של אקספלורר 10, התמקדה ענקית התוכנה מרדמונד בחלונות 8 בלבד. אולם אתמול, כאמור, השתנתה התמונה.

עדיין לא ברור מתי תושק הגרסה הסופית של הדפדפן החדש לחלונות 7, אולם מיקרוסופט הודיע ש-"נשחרר גרסת סקירה של אינטרנט אקספלורר 10 עבור חלונות 7 באמצע נובמבר. הזמינות הסופית תיקבע לאחר שנאסוף את המשובים שיגיעו מהמפתחים והמשתמשים שלנו".

הדפדפן החדש לא יוצע למשתמשי גרסאות קודמות של חלונות, בהן חלונות ויסטה (Vista), מערכת ההפעלה שקדמה לחלונות 7. בכך נוקטת מיקרוסופט צעד דומה להשקה של גרסה 9 של הדפדפן, אז החליטה שלא להציע יותר גרסאות שתומכות בחלונות XP.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים