פוקסקון: המחסור במכשירי iPhone 5 נובע ממורכבות תהליכי הייצור

גורם בפוקסקון מסביר את המחסור במכשירים החדשים של אפל, בכך שמדובר "במוצרים המורכבים ביותר שייצרנו אי פעם" ● "תמיד קשה לתת מענה לדרישות האסתטיות וגם לדרישות הפרקטיות של אפל", הסביר מקור מטעם יצרנית הרכיבים

בעקבות הביקורת שנמתחה על פוקסקון (Foxconn) בשל המחסור שמורגש במכשירי iPhone 5 החדשים של אפל (Apple) ברחבי העולם, הסביר גורם אנונימי מטעם פוקסקון לכתב הניו יורק טיימס (New York Times), כי "מכשירי iPhone 5 הם המוצרים המורכבים ביותר שפוקסקון ייצרה אי פעם. אנו זקוקים לזמן כדי ללמוד כיצד לייצר מכשירים אלה. השיטות הולכות ומשתפרות, והתפוקה שלנו עולה מדי יום".

יצרנית הרכיבים מסבירה את הקשיים, בין היתר, בכך שהמארז מיוצר מאלומיניום – חומר שתהליכי הצביעה והגימור שלו מורכבים מאוד. "תמיד קשה לתת מענה לדרישות האסתטיות וגם לדרישות הפרקטיות של אפל", הסביר המקור. אפל החמירה לא מכבר את הסטנדרטים של בקרת האיכות, כדי להבטיח שמכשירים פגומים לא יגיעו לחנויות.

מכשירי iPhone 5 נמכרים כבר בעשרות מדינות ברחבי העולם. בעוד שמי שנכנסים לחנות באחת ממדינות אלה ימצאו, קרוב לוודאי, את המכשיר המבוקש במלאי, הרי שמי שמזמינים אותו באתר האינטרנט של אפל יצטרכו להמתין שלושה עד ארבעה שבועות עד שיקבלו את המכשיר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים