תוכן שיווקי

פירמיד אנליטיקס השיקה "BI In a Box" – חבילה מיוחדת לארגוני SMB

ה‎פתרון המהפכני מבוסס על טכנולוגית מיקרוסופט ומתחרה בעולם ה-in memory

18/10/2012 15:41

לאחר שכבשה את העולם עם מוצרי התוכנה שלה לשוק הבינה העסקית לארגונים גדולים, החלה פירמיד אנליטיקס להפיץ פתרון חדשני המאפשר גם לארגונים קטנים ובינוניים להינות מיכולות ניתוח ותחקור הנתונים שלהם, ללא השקעה מאסיבית בתשתיות ותלות בשירותים מורכבים מקיפים. חבילת "BI in a BOX" עושה שימוש בתשתיות SQL 2012 של מיקרוסופט, תוך ניצול ה-"פאוור פיווט" החדש, ומגיע מותקן מראש על סביבת חומרה ייעודית של חברת דל. הפתרון מאפשר לארגונים המונים עד 20 משתמשים לעשות שימוש במידע שנצבר בחברה, לתחקר אותו ברמת עומק מירבית ולהשתמש בכלי ההמחשה הנרחבים של פירמיד אנליטיקס כדי לייצר "ויזואליזציה" מרשימה ביותר ודשבורדים למקבלי החלטות באופן מיידי.

עמרי קוהל, מייסד והמנכ"ל הבינלאומי של החברה: "החזון של החברה שלנו הוא להביא את פתרונות הבינה העסקית לכול ארגון ולכול משתמש בארגון, בין אם בארגונים ענקיים עם אלפי משתמשים – בהם שמנו דגש בשנה האחרונה וביצענו בהם הרחבה משמעותית ביותר של כמות המשתמשים, תוך שהפתרון שלנו מאפשר לשמר את רמת התחכום הנדרשת בארגון, אך מפשט את התהליך; ובין אם בעסקים קטנים ובינוניים – בהם יש צורך להנגיש את הנתונים ולעשות בהם שימוש, אולם ישנה רגישות רבה לתלות בפיתוח ובתקציב. תוך שימת דגש על שימור יכולות התחקור וההפצה של המוצרים, אך עם יצירת פתרון ישים בקלות ובמהירות, הבאנו את פתרון ה-"BI in a Box" יחד עם מיקרוסופט ודל. החברה יוצאת בימים אלו בקמפיין מכירות אטרקטיבי שיחל בארוע ב-22 באוקטובר יחד עם מיקרוסופט, ואני משוכנע כי תוך מספר חודשים נוכל להציג עשרות לקחות מרוצים ממגזרים נרחבים".

פירמיד אנליטיקס הינה המפתחת והמשווקת של המוצר Business Intelligence Office, המוכר בשוק גם בשם XL ו-Point. החברה הוקמה בשנת 2009 ופיתחה מוצרים תחקור והפצה של כלי BI המאפשרים לבצע תחקור מתקדם ומתוחכם ללא צורך בכתיבת קוד. מוצרי החברה מבוססים על אפליקציות אינטרנטיות ותומכות גם בשימוש במכשירים ניידים. אמצעי הויזואלציה של מידע שפיתחה החברה ייחודיים ומוגנים בפטנטים רבים. המוצר הושק בישראל ב-2011.

הכנס הקרוב בנושא יערך במשרדי מיקרוסופוט ברעננה ב-22 לאוקטובר בבוקר. ניתן להירשם לכנס בכתובת הבאה.

אירועים קרובים