דנילה מיירלאן, HP: "ארגונים משקיעים סכומים ניכרים באיסוף ואחסון נתונים, ולא מצליחים להופכם לתובנות"

"כאשר קצב האגירה של מידע מובנה ולא-מובנה בארגונים מואץ, האתגר האמיתי הוא לתרגם את המידע הנצבר לכדי פעולות רלוונטיות ובעלות משמעות עסקית – כאלה אשר יחזקו את היתרון התחרותי של הארגון", אמרה סגנית נשיא ל-BPO ב-HP ● לדבריה, "אנו מספקים לארגונים את החומרה והתוכנה המהוות בסיס ל-Big Data, ומשלימים אותם עם אנשי מקצוע בתחום הניתוח"

שוק שרתי ה-x86 צמח ב-1.2% מבחינת יחידות ו-7.4% מבחינת הכנסות. HP

"ארגונים משקיעים סכומים ניכרים באיסוף ואחסון נתונים, אך רק מעטים מפתחים את היכולת, הכלים והתהליכים הנדרשים על מנת להפוך את ה-Big Data לתובנות אותן ניתן לתרגם למעשים", אמרה דנילה מיירלאן, סגנית נשיא ל-BPO ב-HP.

לדבריה, "אנו מספקים לארגונים את החומרה והתוכנה המהוות בסיס ל-Big Data, ומשלימים אותם עם אנשי מקצוע בתחום הניתוח, אשר מסייעים ללקוחות לתכנן ולהקים מסגרת פעולה יציבה. זאת, לטובת קבלת החלטות מושכלת ומבוססת מידע, המהווה אמצעי לחיזוק היתרון התחרותי".

דבריה של מיירלאן נאמרו על רקע ההודעה, כי חטיבת השירותים HP Enterprise Services מרחיבה את היצע שירותי מיקור החוץ של תהליכים עסקיים (Business Process Outsourcing), עם שירותי הניתוח העסקי החדשים HP Business Analytics. "באמצעות השירותים החדשים", אמרה מיירלאן, "יוכלו ארגונים לזהות הזדמנויות צמיחה, לאתר נקודות להתייעלות וחיסכון, לשפר את התאימות ולצמצם סיכונים".

על פי מיירלאן, "כאשר קצב האגירה של מידע מובנה ולא-מובנה בארגונים רק מואץ, האתגר האמיתי הוא לתרגם את המידע הנצבר לכדי פעולות רלוונטיות ובעלות משמעות עסקית – כאלה אשר יחזקו את היתרון התחרותי של הארגון".

במסגרת השירותים החדשים, מומחי HP BPO מנתחים את המידע המובנה והלא-מובנה האצור בארגון, תוך יישום של שיטות פעולה ומתודולוגיות מוכחות, מפיקים ממנו תובנות כבסיס לקבלת החלטות טובה יותר ומגבשים המלצות פרקטיות לפעולה. "כך, יכול הארגון לשפר את הצעת הערך שלו ללקוחות, להתמקד בהזדמנויות לצמיחה וליצור חווית לקוח טובה יותר", אמרה.

לסיום, אמרה מיירלאן, כי "התהליך מבוצע בשיתוף מלא של הלקוח, על מנת ליצור מסגרת ניתוח שתשתלב בפעילות היומיומית של הארגון ותעניק לו באופן שוטף תובנות ישימות לכל רוחב תחומי הפעילות: שיווק, מכירות, לקוחות, שרשרת אספקה, כספים והון אנושי. השירותים ניתנים להתאמה מדויקת לצרכים ולאופי הארגון, ללא תלות בטכנולוגיות המוטמעות בו. בבסיס השירותים משולבים פיתוחים חדשניים של זרוע המחקר HP Labs, כמו גם טכנולוגיות של שתי הרכישות של החברה בתחום – וריטקה (Vertica) ואוטונומי (Autonomy), לצד כלים מחבילת הפתרונות Information Management and Analytics של HP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים