פרנסואה ווירון, אינג'ניקו: "עולם התשלומים בסלולר חייב להיות על אבטחה"

"התחום הזה יצמח רק אם הוא ישים את הדגש על אבטחה", אמר פרנסואה ווירון, מנהל מכירות אזורי בחברה ● הוא סקר בדבריו את פתרונותיה של אינג'ניקו וציין שההכנסות שלה עלו בשנה שעברה על מיליארד יורו

"עולם התשלומים בסלולר מתפתח במהירות והדגש בו חייב להיות על אבטחה. רק כך הוא יוכל להמשיך לצמוח", כך אמר פרנסואה ווירון, מנהל מכירות אזורי באינג'ניקו (Ingenico).

ווירון דיבר בכנס mPay Israel, שנערך בשבוע שעבר במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. הוא נשא את דבריו במושב האחרון בכנס, אותו הנחתה קארן גורדון, מנהלת תחום ההיי-טק בשגרירות צרפת בישראל.

לדברי ווירון, אינג'ניקו מספקת פתרונות תשלום ויש לה יותר מ-17 מיליון מסופים שפרוסים ביותר מ-125 מדינות. מספר העובדים שלה עומד על 3,600 והכנסותיה ב-2011 הגיעו ל-1.001 מיליארד יורו.

סם ברשיש, מנהל פיתוח עסקי באוברטור. צילום: קובי קנטורהוא ציין ש-"פתרונות התשלומים האלקטרוניים שלנו מעניקים לחברות קמעונאות, בנקים וספקי שירותים את היכולת להרחיב את היצע השירותים שלהם ולהגדיל את ההכנסות בנקודות המכירה".

סם ברשיש, מנהל פיתוח עסקי באוברטור (Oberthur), ציין שהחברה פועלת בתחום טכנולוגיית הכרטיס החכם ומספקת לה מעטפת אבטחה ושירותים נלווים. "אנחנו מספקים ערך ללקוחות עסקיים רווחיים עם מודלים ויתרונות ברורים למשתמשי קצה", אמר. לדבריו, "הלקוחות שלנו פזורים ברחבי העולם ובמקרים רבים הם ארגונים גלובליים. ניתן למצוא ביניהם מפעילים סלולריים, מוסדות פיננסיים, ממשלות, מפעילי תחבורה, תאגידים וספקי אינטרנט. המוצרים והשירותים שאנחנו מפתחים מספקים מענה לצרכים המשתנים של התשלום, כמו גם לחדירה המסיבית של מיחשוב וטלפון ניידים".

נעמי לוריא, מנהלת שיווק אזורית בג'מלטו (Gemalto), אמרה שהחברה, שהינה יצרנית צרפתית וגלובלית של כרטיסים חכמים, פועלת להפיכת האינטראקציות הדיגיטליות למאובטחות וקלות. "אנחנו מצויים בליבה של החברה הדיגיטלית", אמרה.

נעמי לוריא, מנהלת שיווק אזורית בג'מלטו. צילום: קובי קנטורלדבריה, "מיליארדי אנשים ברחבי העולם רוצים שיהיה להם החופש לתקשר, לנסוע, לבצע קניות, לשלם בבנק, להתבדר ולעבוד, בכל זמן ובכל מקום, ולעשות זאת בדרכים נוחות, מהנות ומאובטחות".

לוריא סיימה בציינה, כי החברה מספקת פתרונות לשירותים ניידים אישיים, הגנת הפרטיות והגנת הזהות, תשלומים מאובטחים, שירותי זיהוי מקוונים, גישה מאובטחת לשירותי מיחשוב ענן ואבטחה לשירותי ממשל זמין ורפואה מקוונת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים