ביל גייטס: מיקרוסופט תמזג את חלונות וחלונות פון

המערכת המאוחדת תתרום לחזון הענן של החברה, הן מבחינת אחסון והן מבחינת התאמה אישית של מכשירים, אמר גייטס בסרטון וידיאו שפרסמה מיקרוסופט ● לדבריו, "נשתף את ממשק המשתמש, נשתף חלק מכלי הפיתוח ובמשך הזמן נשתף יותר ויותר" ● על מכשיר ה-Surface אמר גייטס בסרטון, כי אנשים יתפעלו מממשק המשתמש ומ-"היופי של המכשיר" והביע ביטחון שאנשים יאהבו את השילוב בין מקלדת לבין צג מגע

שיתוף הקוד בין מערכות ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) וחלונות פון 8 (Windows Phone 8) הוא רק תחילת הדרך של מהלך ארוך טווח ליצירה של מערכת הפעלה אוניברסאלית – כך מבטיח ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט (Microsoft) ויו"ר החברה. "אין ספק שנשתף בין חלונות 8 וחלונות פון 8 – נשתף את ממשק המשתמש, נשתף חלק מכלי הפיתוח ובמשך הזמן נשתף יותר ויותר", אמר גייטס בסרטון וידיאו שפרסמה מיקרוסופט. "הן יהפכו לפלטפורמה אחת, במלוא מובן המילה".

המערכת המאוחדת תתרום לחזון הענן של החברה, הן מבחינת אחסון והן מבחינת התאמה אישית של מכשירים, אמר גייטס. "זהו הכיוון שבו מתכוונת החברה להתקדם בטווח הארוך". לדבריו, "אנשים יופתעו מאוד מהאנרגיה שמשקיעה מיקרוסופט בגלי המוצרים החדשים. ברור לנו שאלה יהיו חידושים חשובים מאוד… זו תקופה חשובה עבורנו".

באשר למחשבי הלוח מדגמי Surface, אמר גייטס, כי "זהו מוצר נפלא, מדהים" שכולל מקלדת וגישה "לתוכנות קלאסיות" כמו יישומי אופיס (Office). הוא הבטיח, כי אנשים יתפעלו מממשק המשתמש ומ-"היופי של המכשיר" והביע ביטחון שאנשים יאהבו את השילוב בין מקלדת לבין צג מגע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים