תוכן שיווקי
לקראת כנס הלקוחות השנתי של פורטינט ישראל, ה-30/10, יום ג', East תל אביב

לקראת אירוע | בני פלח, פורטינט: "האמצעי להתמודד עם המורכבות של סביבת ה-IT הוא בהבאת בינה לאבטחת הרשת"

פלח, מנהל סיוע מכירות בחברה, מסביר כיצד מספקת פורטינט מענה לדור הבא של איומי אבטחת המידע ● "באחרונה השקנו גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלנו, FortiOS 5.0, שמביאה 'אינטליגנציה' לאבטחת הרשת"

23/10/2012 15:05

מאת הילל יוסף

"סביבת ה-IT הארגונית משתנה. עולם המיחשוב הנייד תופס יותר נפח ובמקביל, העובדים מביאים את הטלפונים החכמים שלהם לעבודה ורוצים שהיישומים הארגוניים יימצאו על המכשירים האישיים. האמצעי להתמודד עם כלל המגמות החדשות בעולם המיחשוב ועם המורכבות של סביבת ה-IT הארגונית הוא בהבאת בינה לאבטחת הרשת", כך אומר בני פלח, מנהל סיוע מכירות אזורי, פורטינט (Fortinet). פלח התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי שעורכת החברה. הכנס ייערך באולם East בתל אביב, ביום ג', ה-30 באוקטובר.

לטובת מי שאינו יודע, מה עושה החברה?
"אנו מספקים גישה מקיפה לאבטחה של יישומים ורשתות. זו כוללת חומת אש, אנטי וירוס, מערכות סינון אינטרנט, מערכת למניעת חדירה והגנה מפניהן, חוסם דואר זבל ועוד. נכון לסוף השנה הקודמת מסרנו יותר מ-850.000 מערכות שלנו ליותר מ-10,000 שותפי ערוצים ב-125,000 לקוחות ארגוניים ברחבי העולם, לרבות כאלה הנמנים על מאה המובילים של פורצ'ן (100 Fortune Global)".

מהן המגמות החדשות בעולם ה-IT שמשפיעות על אבטחת המידע?
"ארגונים חייבים להתייחס לאתגרים החדשים הנובעים מהתפשטות עולם המיחשוב הנייד בקרב המשתמשים הארגוניים, כמו גם מהתלות הגוברת ביישומים מבוססי אינטרנט ומאימוץ חזק של BYOD (ר"ת של 'הבא את רכיבי המיחשוב והטלפון הניידים שלך מהבית לעבודה'). מערכי IT ארגוניים צריכים להגן על תשתית הרשת שלהם עם פתרונות אבטחה אשר מאפשרים שליטה רבה יותר על יישומים, על משתמשים ועל מכשירים".

ומה המענה של פורטינט לתחום?
"באחרונה השקנו גרסה חדשה של מערכת ההפעלה שלנו, FortiOS 5.0, שמביאה 'אינטליגנציה' לאבטחת הרשת. היא עושה זאת בשל כמה יכולות: מתן יכולות מעולות לאבטחת רשת, כגון מערכת מתקדמת לאיתור וזיהוי תוכנות זדוניות, אשר בוחנת מהו ה-'מוניטין' האבטחתי של המשתמש. מערכת זו מקנה למנהל אבטחת המידע בארגון שליטה פרטנית על תחנות הקצה ועל המשתמשים. היא עושה זאת באמצעות ניתוח התנהגות, ומאפשרת למנהלים ה-IT ליישם מדיניות הרלבנטית ללקוחות, באופן פרטני. עוד מספקת הגרסה החדשה לארגונים יכולת לעמוד בקצב ההתפתחות של סביבת ה-IT שלהם, הודות לתכונות כגון תמיכה מלאה או חלקית ב-IPv6, לצד שליטה חלקה על רשתות אלחוטיות וקוויות.

המניע להקמת פורטינט היה החזון של אבטחה משולבת כדרך לספק ביצועים גבוהים של הגנה מפני איומי אבטחה דינמיים. זאת, תוך פישוט תשתית האבטחה ברשת. עם FortiOS 5.0, פורטינט מקדמת חזון זה עוד יותר קדימה, ומספקת הגנה משולבת, בקרה וניהול של הרשת, המאפשרים מניעה וטיפול, הכול דרך פלטפורמה אחת. הדרך של פורטינט להתמודד עם המורכבות של סביבת ה-IT היא בהבאת בינה לאבטחת הרשת".

אירועים קרובים