תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מייסד פאלו אלטו נטוורקס, ניר צוק, יחשוף לראשונה את תוכניות החברה לאחר הנפקתה המוצלחת בנאסד"ק

צוק יהיה האורח המרכזי בכנס של חברת InnoCom שייערך בהפקת אנשים ומחשבים ביום ג', 20.11.12, ב-Stuko ת"א

23/10/2012 17:33
ניר צוק, מייסד ומנהל טכנולוגיות בפאלו אלטו

חברת אבטחת המידע האמריקאית פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks), הספקית המובילה של פתרונות חומות אש (Firewalls) לארגונים והמיוצגת בישראל על ידי חברת אינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן, תערוך ב-20 בנובמבר 2012 כנס שנתי ראשון בישראל, בו יחשוף מייסד החברה, הישראלי ניר צוק, לראשונה את תוכניות החברה לאחר הנפקתה המוצלחת והמדוברת בנאסד"ק.

בכנס, שייערך בהפקת אנשים ומחשבים, צפויים להשתתף כ-150 מוזמנים, לקוחות ושותפים של חברת InnoCom מקבוצת אמן, ביניהם מנהלי תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע ומנמ"רים. בכנס יישאו דברים יהונתן גד –  יו"ר ומנכ"ל משותף של חברת InnoCom, צביקה וייסמן – מנכ"ל משותף ב-InnoCom, ציון עזרא – סמנכ"ל מכירות בחברה ומנהל מכירות פאלו אלטו ב-InnoCom, אשר יספר על הכרזות חדשות של חברת פאלו אלטו וכן סיפורי לקוח על הטמעת המוצרים של החברה מהלקוחות Click Software, מכון מופ"ת ו-Clarizen.

חומות האש מהדור הבא (NGFW) של פאלו אלטו מאפשרות נראות חסרת תקדים ושליטה מלאה בהרשאות ליישומים ותוכן לפי משתמש ולא לפי כתובת IP, כל זאת עד ל-10 Gbps, ללא ירידה בביצועים. חומות האש המתקדמות של החברה מבוססות על טכנולוגית App-ID המסוגלת לזהות ולשלוט ביישומים באופן מדויק, מבלי להתחשב בפורטים, פרוטוקולים, טקטיקות התחמקות או הצפנת SSL, ולסרוק את התוכן על מנת לעצור איומים ולמנוע  דליפת מידע. לראשונה, ארגונים יכולים לעשות שימוש ביישומי Web 2.0 ועדיין לשמור על שליטה מלאה ובה בעת להפחית באופן משמעותי עלויות בעלות כוללת על ידי איחוד חומרה.

אירועים קרובים