תוכן שיווקי

האם אתה מוצא את עצמך חושב שהמשימות שחשובות באמת לצמיחת העסק לא מתקדמות? האם אתה מוצא את עצמך מתעסק רוב הזמן לא בדברים שאתה באמת צריך לעשות?

24/10/2012 13:59

אחד הגורמים המבדלים הכי מובהקים בין חברות מוצלחות לכאלה שלא הצליחו, הינו איכות הניהול של החברה. מנהלים של ארגוני SMB חסרים, בדרך כלל, את כלי הניהול שמאפשרים להם לחבר את הצוות ליעדים האסטרטגיים שמשתנים בהתאם לתנאי הסביבה וכן לעקוב בצורה סיסטמתית אחר הביצועים וכך לייצר סביבת הצלחה לחברה ולעובדיהם.

רוב המנכ"לים מכירים צורך זה מקרוב – הרי כל מנכ"ל וכל חברה מכוונים להצלחה. אך בשל העלויות הגבוהות וההשקעה הרבה שנדרשת מהארגון כדי ליישם כלי הניהול, אשר אינם מותאמים למשאבים וליכולת הקליטה של ארגוני SMB, מרבית הארגונים אינם מיישמים אותם. פתרון EMaaS נותן למנכ"ל / מנהל בכיר בארגון את הכלי המותאם בתוכנו ליעדים שחברה כמו שלו צריכה לכוון להשגתם, ואת הפלטפורמה המתאימה לו לניהול אפקטיבי ולהעצמה שלו ושל ההנהלה.

מהם המפתחות לניהול אפקטיבי ויעיל לפי EMaaS?
אנו מאמינות בארבעת המפתחות האלו:
1-    התנהלות לפי תבניות מובנות (משימות חשובות, תכניות עבודה, KPIs) ודיווח שוטף במסגרת שגרות אפקטיביות
2-    בניית "סיירת" – יצירת עבודה אפקטיבית של צוות במטרה להשגת מטרות משותפות. לכל עובד ברורה הגדרת התפקיד ומהם מדדי ההצלחה שלו – מוביל למיצוי גבוה של פוטנציאל העובדים בארגון
3-    מיקוד במשימות החשובות לצמיחת הארגון ושיפור הביצועים: הכנסות/לקוחות, רווח/רווחיות, שירות/איכות, הדבר מביא לשיפור בהישגים העסקיים ללא הוספה של עלויות A&G
4-    תמונה כוללת "בדחיפה" למנכ"ל וההנהלה, התראות על חריגי ביצועי, מבט על בעלי תפקידים ועל לקוחות.

איריס צידון, EMaaSמה הייחודיות של EMaaS?
הפלטפורמה מבוססת על 7 נקודות מרכזיות :
•    הפתרון מבוסס פרופיל לקוח
•    טעון בידע עסקי מוקדם – כל חברה מקבלת בפגישה הראשונה Value Map טעון במדדים שמותאמים אליה. לאחר Fine Tuning ותהליך הטמעה קצר מתחילים לעבוד!
•    הפלטפורמה מובילה למיקוד בהשגת היעדים העסקיים
•    פתרון ניהולי ייחודי ומובנה שמעצים את המנהלים
•    המערכת מלווה בתהליך הטמעה ממוקד וקצר טווח עם מינימום תשומות מנהלים
•    משאיר בארגון תוצרים המשמשים אותו לאורך זמן
•    עלויות ההטמעה נמוכות ב-85% מהאלטרנטיבות הקיימות כיום

מה אומרים מנכ"לים שהשתתפו ביישום ביטא של המוצר?
•    "הפרויקט תרם לשורת ההכנסות והחזר ההשקעה היה מהיר ביותר"
•    "התשתית מייצרת רמה גבוהה של שקיפות ומכניסה את החברה לתרבות של משמעת ביצועים וגורמת לעמידה ביעדים"
•    "השיטה ממקדת את הנהלת החברה בהשגת היעדים המרכזיים ומביאה לנקודה אופטימלית את אפקטיביות הצוות "
•    "צוות EMass מביא ניסיון רב ומקצוענות, בהבנת הצורך ובהבאת פתרון יעיל ועובד, תוך התייחסות לתרבות הארגונית"

מאיה גל, EMaaSאודותינו:
חברת EMaaS הוקמה תוך ראיית החזון של מיצוי פוטנציאל של ארגונים באמצעות פתרון ייחודי לשיפור האפקטיביות הניהולית. שילוב הידע המיומנויות והניסיון של שתי היזמיות הינו ייחודי ועל בסיסו נבנה פתרון ייחודי לניהול אסטרטגי אפקטיבי.

איריס צידון – ניהלה חטיבה עסקית בנס טכנולוגיות, לפני כן שימשה COO בחברת גילון BI, בעלת ניסיון בהקמת גוף ניהול פרויקטים – PMO, וסמנכ"ל משאבי אנוש בחברת הייטק ובחברה תעשייתית. איריס הינה בעלת תואר שני MSc מהטכניון במדעי הניהול וההתנהגות והכשרת מנהלים ב-INSEAD.

מאיה גל – ניהלה חטיבת ייעוץ עסקי ופרויקטים בנס טכנולוגיות, ובחברת גילון BI. לפני כן הקימה סטארט-אפ בתחום ה-E-Learning  והובילה תחום של ניהול ידע באמדוקס. מאיה הינה בעלת תואר בהנדסת תעשיה וניהול מאוניברסיטת ת"א.

אירועים קרובים