תוכן שיווקי

לקראת אירוע | סימנטק משיקה תוספות משמעותיות לתוכנית התמחות ה-SMB שלה

24/10/2012 14:21

חברת סימנטק (Symantec) הודיעה על השקת שיפורים משמעותיים לתוכנית ההתמחות הייעודית שלה ל-SMB (עסקים קטנים ובינוניים) באירופה, המזרח התיכון ואפריקה (EMEA). צעד זה בא בעקבות הודעת סימנטק ביוני השנה על הקמת ארגון חדש הממוקד במלואו במענה לצרכים של עסקים קטנים ובינוניים, והשותפים איתם הם עובדים. סימנטק עבדה על פיתוח התוכנית בצמוד עם שותפיה הממוקדים בלקוחות SMB באירופה.

התוכנית, הזמינה מתחילת אוקטובר 2012, כוללת רווחיות מוגדלת, הזדמנויות התקדמות ברורות יותר, תמיכת מכירות ושיווק רבה יותר, וגישה למוצרים ושירותים שנתפרו במיוחד עבור עסקים קטנים ובינוניים. השיפורים בנויים על הבסיס של התוכנית הקיימת, אשר פותחה על מנת לספק לשותפים את המיומנויות והניסיון הדרושים להם כדי לבדל את עצמם בשוק תחרותי, לקידום גידול בהכנסות.

התוכנית בנויה סביב מודל התמחות רב-שכבתי, המאפשר לשותפים להתקדם מ-Accredited SMB Specialist, דרך Advanced SMB Specialist, ולבסוף ל-Elite SMB Specialist. המבנה השכבתי תוכנן כדי להציע לשותפים נתיב התקדמות ברור עם הגידול בעסקיהם; זאת  על מנת לבדל אותם עוד יותר בשוק תחרותי ולתגמל אותם על המחויבות וההשקעה. כניסה לכל שכבה מבוססת על שילוב של גורמים, כולל הכנסות ממכירות ומיקוד גדול יותר ברמת ההכשרה וההסמכה של כל שותף.

ראם מגן, מנהל ערוצי ההפצה והשותפים בסימנטק ישראל, אומר: "צוות ה-SMB של סימנטק עובד מסביב לשעון כדי להגן על המידע החיוני של קהילה חשובה זאת. שותפי SMB שלנו מהווים מרכיב קריטי בסיוע לסימנטק להגדיל את פעילותה בקרב העסקים הקטנים והבינונים של ימינו, המשתמשים במידע באופן מתקדם. פיתחנו תוכנית התמחות תחרותית ומתגמלת, המאפשרת לשותפינו למצב עצמם כמובילי תעשייה במענה לצרכי הגנת נתונים והניהול של לקוחות SMB".

דודי טוכפלד, מנהל פתרונות ופרויקטים במטריקס, שותפה עסקית של סימנטק, אומר: "סימנטק הקשיבה למשוב משותפיה ופעלה בהתאם, מה שהביא לתוכנית מרשימה מאוד עבור כל רמות השותפים. אנו מתלהבים מיתרונות והזדמנויות ההאצה של התוכנית, ומהמחויבות למגזר גדל זה. מסירותה של סימנטק ופתרונות שנתפרו במיוחד לצרכים של עסקים קטנים, ביחד עם כישורינו ומומחיותנו בשוק זה, מבדלים את מטריקס מחברות אחרות".

בידול עם התמחויות סימנטק
התמחויות סימנטק מכירות בשותפים עם מומחיות מוכחת בתחום מסוים של עסקים או מגזר שוק. שותפי סימנטק משיגים התמחות ע"י עמידה בדרישות מסוימות המעמיקות את הידע שלהם ומיומנויות במשפחת פתרונות, וזוכים ליתרונות ייחודיים כתוצאה מהשקעתם. גלובלית, סימנטק מציעה התמחויות בתחומי פתרונות ומגזרי שוק מרכזיים. סימנטק גם מציעה Master Specialization לשותפים עם מומחיות עמוקה באספקת שירותי ייעוץ מתקדמים בתחומי התמחות פתרונות רלבנטיים. הסמכות יכולות להשתנות לפי אזור.

פרטים מלאים ניתן לקבל באתר סימנטק בכתובת הבאה.

אירועים קרובים