תוכן שיווקי

לקראת אירוע – יום עיון בנושא PrintBOS | יתרונות עסקיים רבים יחד עם יכולות טכנולוגיות מתקדמות

24/10/2012 14:38

ראיון עם אופיר גרינר, מנהל תחום PrintBOS בחברת קונסיסט ושמעון עמית, מנהל מוצר PrintBOS ב-NessPRO (קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות) לקראת כנס לקוחות PrintBOS שיתקיים ביום חמישי, ה-25.10.12, באולם האירועים סטוקו בתל-אביב. יום העיון ייערך ע"י NessPRO בשיתוף עם קונסיסט.

מהי מטרת הכנס?
מטרת הכנס היא להציג את PrintBOS v.5 HD – הגירסה החדשה והמתקדמת של PrintBOS. הגירסה החדשה מאופיינת ביכולות טכנולוגיות מתקדמות שמטרתן לאפשר ללקוחות ליישם תשתית פלט ארגונית לעיצוב, ניהול והפקה דינמית של כל תוצרי הפלטים הארגוניים באופן אחיד ואינטראקטיבי, והפצתו ללקוחות החברה במגוון רב של ערוצים.

מהם היתרונות העסקיים למשתמשים לאחר שדרוג הגירסה?
היתרונות כוללים ייעול והאצת תהליכים עסקיים, עמידה בתקנים וחקיקה, הגדלת הכנסות, הוזלת עלויות התפעול (צמצום ניכר בעלות נייר, טונר וחשמל). כמו כן כוללים היתרונות תקשורת רב-ערוצית מול מערכות ארגוניות (CRM, משאבי אנוש, פיננסים), משתמשים פנימיים ומשתמשים חיצוניים (ספקים, לקוחות, שותפים עסקיים), חיסכון בעלויות זמן כוח אדם ומיצוב הארגון כארגון ירוק.

כיצד יכול הכנס לתרום למי שעדיין אינם משתמשים ב-PrintBOS?
אופיר גרינר, מנהל תחום PrintBOS, קונסיסטנציגי כל ארגון, קטן כגדול, גם אם עדיין אינם משתמשים במערכת, יוכלו להיווכח כיצד יכול ארגונם להפיק תועלת ממערכת מרכזית עבור טפסי הארגון. פתרונות המוצר מושתתים על תהליכים עסקיים גנריים שקיימים בכל ארגון כדוגמת טופס 101, חשבוניות דיגיטליות, טפסי דיווח של מחלקת שונות בארגון הכוללים סבב אישורים ארגוני ועוד. בנוסף לכך, המוצר מציג הן פתרונות עבור תשתית הענן לארגונים קטנים והן אפשרות להתקנה מלאה בסביבת הלקוח. בכל שלבי היישום וההטמעה המוצר מוכיח החזר השקעה (ROI) לכל ארגון שרכש אותו או שהוסיף מודלים נוספים אליו.

איזו בשורה מביאה איתה הגרסה החדשה למגמת המיחשוב הירוק?
הגירסה החדשה מביאה תפיסה ארגונית חדשה. התפיסה הארגונית מבוססת על מגמות השוק וביניהן התחזקות החשיבה של שמירת איכות הסביבה. הגרסה מאפשרת לכל מערכת להתממשק מולה בקלות ובכך לייתר את הליך ההדפסה כל זאת ללא פגיעה בקצבי ההפקה.

מהי תרומתה של NessPRO לפרויקטים המבוססים על PrintBOS?
קיימת אינטגרציה בין PrintBOS לבין מוצרים אחרים המשווקים בארץ ע"י NessPRO, כך ש-NessPRO יכולה ללסייע באינטגרציה למערכות שונות. בנוסף, הצוות של NessPRO הוא בעל נסיון נרחב בפרויקטים תשתיתיים מורכבים ויכול לסייע רבות ללקוח ליישום מיטבי של המערכת. כמו כן, לרשות NessPRO מערך גדול של מפתחים ואנשי תמיכה העומדים לרשות הלקוחות.

אירועים קרובים