תוכן שיווקי

לקראת אירוע | החברות סיטריקס ופאלו אלטו נטוורקס משתפות פעולה בתחום העברת היישומים ברשתות מאובטחות

שיתוף הפעולה יסייע לתכנן ארכיטקטורות ענן המתאימות לדרישות הלקוחות

24/10/2012 16:06
ניר צוק, מייסד ומנהל טכנולוגיות בפאלו אלטו

חברת אבטחת המידע האמריקאית פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks), הספקית המובילה של פתרונות חומות אש (Firewalls) לארגונים והמיוצגת בישראל על ידי חברת אינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן וחברת סיטריקס (Citrix), מובילה עולמית בתשתיות אספקת יישומים, המיוצגת אף היא בבלעדיות על ידי קבוצת אמן, הודיעו על חתימת הסכם לשיתוף פעולה אשר ישלב את יכולות שתי החברות בתחומי אבטחת הרשת והעברת היישומים. כמענה לדרישות השוק, יספקו שתי החברות פתרונות משולבים אשר מטרתם לפשט את הדרך בה ארגונים מבצעים האצת יישומים באמצעות הדור הבא של הרשתות.

בעת בה ארגונים מאמצים את מגמות הניידות (mobility), ההצטרכנות (consumerization) והוירטואליזציה של שולחנות עבודה, מחפשים הארגונים אחר דרכים בהן ניתן להפוך את הרשתות שלהם לפלטפורמת העברה מקצה לקצה באמצעות הענן, על מנת לאפשר לעובדיהם לעבוד מכל מקום ובכל מכשיר קצה. חזון זה דרבן את פאלו אלטו ואת סיטריקס להציע פתרונות משולבים ולשתף פעולה במגוון מישורים.

במסגרת שותפות זו, מביאה עימה פאלו אלטו את טכנולוגית ה-FW מהדור הבא (NGFW) המאפשרת לארגונים לזהות, לשלוט, ולאפשר שימוש ביישומים בצורה מושכלת, תוך כדי בדיקת כלל התכנים בזמן אמת למציאת איומי אבטחה. מוצר ה-NetScaler של סיטריקס מספק יכולות רשת נוספות המסוגלות להעביר כל יישום ארגוני, שירות ענן או שולחן עבודה וירטואלי ברמות הביצועים והזמינות הגבוהות ביותר. כאשר משתמשים בשני המוצרים יחדיו, מתקבלת יכולת ניהול, אבטחה והעברת יישומים בצורה הטובה ביותר.

רנה בונוואני (Rene Bonvanie), סמנכ"ל השיווק הגלובלי של פאלו אלטו נטוורקס, אמר: "סיטריקס ופאלו אלטו חולקות חזון אחד לדרך ההתפתחות של הרשתות. יש סינרגיה רבה בשילוב שתי הטכנולוגיות של החברות על מנת לספק ללקוחות פתרונות רשת בענן מהדור החדש".

סוניל פוטי (Sunil Potti), סמנכ"ל סיטריקס ומנהל קבוצת מוצר ה-NetScaler, אמר: "פאלו אלטו וסיטריקס כבר מחזיקות, כל אחת לחוד, בעמדות מובילות בשוק פתרונות הרשת והענן. שיתוף הפעולה בין החברות יאפשר ללקוחות ליהנות מהחופש למנף את יכולות העברות היישומים עם פתרונות חומת האש מבלי לפגוע בעקרונות השילוב, הפישוט וההאחדה של הרשתות".

פאלו אלטו נטוורקס ואינוקום (InnoCom) מקבוצת אמן תערוכנה ב-20 בנובמבר, 2012, כנס שנתי ראשון בישראל, בו יחשוף מייסד החברה, הישראלי ניר צוק, לראשונה את תוכניות החברה לאחר הנפקתה המוצלחת והמדוברת בנאסד"ק. בכנס, שייערך בהפקת אנשים ומחשבים, צפויים להשתתף כ-150 מוזמנים, לקוחות ושותפים של חברת InnoCom מקבוצת אמן, ביניהם מנהלי תשתיות, תקשורת, אבטחת מידע ומנמ"רים.

אירועים קרובים