"password" היא עדיין הסיסמה הגרועה ביותר

גם השנה, "password" היא הסיסמה הפופולרית ביותר ברשת, ולכן אינה חזקה - כך עולה מהדו"ח השנתי של הסיסמאות הגרועות ביותר באינטרנט שפרסמה חברת Splashdata ● אחריה ברשימה: "123456" ו-"12345678"

נראה ששמירה על הפרטיות לא נמצאת בראש מעייניהם של הגולשים. צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

מהדו"ח השנתי של הסיסמאות הגרועות ביותר באינטרנט שפרסמה חברת Splashdata, שמציעה תוכנה לניהול סיסמאות, עולה, כי גם השנה, הסיסמאות הפופולריות ביותר, לפי הסדר, הן "password" במקום הראשון, "123456" שנייה ו-"12345678" שלישית. הרשימה מבוססת על מסדי נתונים שנגנבו על ידי האקרים ופורסמו ברשת. מטרת הפרסום, על פי Splashdata, היא להגביר את המודעות לחשיבותן של סיסמאות חזקות.

סיסמאות נוספות שמופיעות בין 25 הסיסמאות הנפוצות ביותר הן: "abc123" ,"qwerty" ,"monkey" ,"letmein" ו-"dragon", בעוד שטיפוסים רומנטיים יותר בחרו בסיסמאות "iloveyou" או "sunshine". עוד סיסמאות מעניינות: "welcome" ,"jesus" ,"ninja" ,"baseball" ו-"football".

כרגיל, המומחים ממליצים לבחור בסיסמאות שכוללות תווים, ספרות וסימנים מיוחדים – וכדי להקל על זכירתן אפשר להפריד בין חלקי המחרוזת בקו תחתון. עוד מומלץ לבחור בסיסמאות שונות לשירותים רגישים שונים. ניתן גם להגדיר זיהוי על פי שני גורמים בשירותים דוגמת גוגל (Google) או פייסבוק (Facebook), ואפשר גם להיעזר בכלים לניהול סיסמאות כמו SplashID של Splashdata, שפרסמה את דו"ח הסיסמאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים