תוכן שיווקי

לקראת אירוע | כפי שפורסם בחודש מאי השנה: חברת החשמל לישראל בחרה ב-ServiceWise ליישום ותמיכה בהתאמת מערכת Salesforce.com

המערכת הותאמה לטובת חטיבת פרוייקטים הנדסיים ופיתוח עסקי בחברת החשמל בראשותו של סמנכ"ל פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי, יעקב (יאשה) חאין ● יוסי נצר, מנהל פרויקט מחשוב יזמות עסקית בחברת החשמל, הציג את המערכת בפני בכירי חברת החשמל בכנס יזמות עסקית

25/10/2012 15:57
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת, סרוויס-ווייז יישומים עסקיים

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של חברת Salesforce.com הבינלאומית בישראל, חשפה בחודש מאי השנה כי סיימה בהצלחה יישום והתאמת מערכת CRM של חברת Salesforce.com בחברת החשמל לישראל. עם סיום ההטמעה, הוצגה המערכת בפני בכירי חברת החשמל על ידי יוסי נצר, מנהל פרויקט המחשוב באגף מערכות מידע ותקשוב, בכנס יזמות עסקית שקיימה חטיבת פרויקטים הנדסיים ופיתוח עסקי בחיפה.

נזכיר כי צוות פרויקט המחשוב בחן מספר אלטרנטיבות ליישום מערכת CRM שתסייע בניהול הפעילות העסקית של חברת החשמל בארץ ובעולם ומצא כי מערכת CRM של חברת Salesforce.com מתאימה לחברת החשמל. המערכת נבחרה בזכות תאימות לדרישות הפונקציונאליות ובהתאם להנחייתו של מנהל אגף מערכות מידע ותקשוב בחברת החשמל, יוסי שנק, להעדיף פתרון מבוסס על טכנולוגית "ענן".

לתמיכה ביישום והטמעת המערכת בחר צוות הפרויקט באמצעות מכרז בחברת ServiceWise , נציגתה של חברת סייסלפורס בישראל, בזכות ניסיונה הרב ביישומים מסוג זה והמקצועיות הרבה של אנשיה. במהלך יישום המערכת הצוות של חברת ServiceWise ליווה את הפרויקט בשיתוף פעולה עם צוות הפרויקט מאגף מערכות מידע ותקשוב, יוסי נצר ושרית רוגין ויח' פיתוח עסקי בחטיבת פרויקטים הנדסיים , ד"ר ולדימיר פודשיבלוב. המערכת הותאמה בהצלחה לצרכים הספציפיים של חברת החשמל תוך פרק זמן קצר של מספר חודשים. המערכת תומכת בניהול תהליכי המכירה ביחידת היזמות העסקית בחברת החשמל, משלב ניהול הפניות, דרך ניהול שלבי ההזדמנות העסקית (והפעילויות הנלוות) ועד ניתוח ההוצאות וההכנסות ברמת הזדמנות ולקוח.

יוסי נצר, מנהל הפרויקט בחברת החשמל, שהציג אז את המערכת בפני בכירי חברת החשמל בכנס היזמות העסקית, אמר: "חיפשנו אחר מערכת שתספק לנו פתרון הולם ותייעל את עבודתה של יחידת היזמות העסקית של החברה. היום המערכת היא כלי תפעולי וניהולי יוצא מן הכלל עבור פעילותינו העסקית, מה שמאפשר לנו לבחון בדיעבד ולתכנן קדימה את מהלכינו העסקיים".

עינת צור-שיין, מנכ"ל משותף בחברת סרוויס ווייז, אמרה: " אנו גאים כי נבחרנו ללוות את חברת החשמל בתהליך מראשיתו, כולל אפיון, ייעוץ והתאמה. גמישותה של פלטפורמת Salesforce.com מאפשרת להתאים אותה על פי הצרכים הייחודיים של הגוף המשתמש בה וזה מה שעשינו בחברת החשמל, בשיתוף צוות מערכות המידע של החברה".

נציגי חברת החשמל ישתתפו בכנס שיתקיים ב-12 בנובמבר 2012.

אירועים קרובים