תוכן שיווקי

כאשר יש חיבור בין אנשים יש חיבור בין עסקים

חן רוזן-רגו'אן, מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות תקשורת וזאב שכטר, מנכ"ל מגלקום בראיון משותף על אנשים, עסקים ותקשורת

28/10/2012 13:34

"החיבור בין מגלקום ואואזיס משלים את היכולות של שתי החברות", מסבירים זאב שכטר, מנכ"ל מגלקום וחן רוזן-רג'ואן, מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות תקשורת, "במשך שנים עבדנו יחד ונוצר חיבור בין האנשים. החיבור בין האנשים הראה שיש זהות מטרות בין החברות – שנינו רואים מסלול להליכה משותפת לאורך זמן עם לקוחות ושותפים". הראיון מתקיים לקראת כנס שותפים שמקיימת אואזיס טכנולוגיות תקשורת ב-12 בנובמבר 2012 בסטוקו בל אביב.

"מגלקום מספקת ללקוחות גדולים פתרונות מתקדמים בתחומי דטה סנטר ותקשורת עם התמיכה הטכנולוגית של אואזיס", מסביר רוזן-רגו'אן, "אואזיס מצידה יודעת לספק פתרונות טכנולוגיים לספקי התקשורת הגדולים בישראל ולחברות המספקות שירותי SAAS בשילוב עם הגיבוי העסקי והתמיכה הטכנולוגית של מגלקום".

בינואר 2011 טלרד מקבוצת פורטיסימו רכשה את מגלקום וזאב שכטר, אחד המייסדים ובעלי המניות של מגלקום, ממשיך מאז לנהל את החברה כמנכ"ל שכיר. שנה לאחר מכן, בחודש ינואר 2012, רכשה מגלקום את השליטה בחברת אואזיס ויצרה קבוצה ייחודית בשוק המחשוב הישראלי. מגלקום היא אחת מחברות המחשוב הותיקות בישראל. עשרות גופים מובילים במשק הישראלי מסתמכים על השירותים והיכולות של מגלקום.

זאב שכטר, מנכ"ל מגלקום וחן רוזן-רג'ואן, מנכ"ל אואזיס טכנולוגיות תקשורת

"תחומי הפעילות של מגלקום מגוונים מאוד", מספר שכטר, "החל מתשתיות כוללות לתחומי דטה סנטר כולל כל היבטי התכנון וההקמה, תשתיות תקשורת אצל לקוחות גדולים כמו משרדי ממשלה וחברות עתירות צרכי תקשורת, הקמה, תחזוקה וניהול של חדרי עסקאות לבנקים ותחום HomeLand Security במסגרתו אנחנו מספקים פתרונות מקיפים למוקדים הכוללים יכולות כמו מצלמות,לחצני מצוקה ועוד כאשר הכל מבוסס על תשתיות IP".

מה המשותף בין מגלקום ואואזיס?
חן: "שתי החברות רואות את הלקוחות בגובה העיניים. אנחנו גדלים יחד עם הלקוחות. כמו שאנחנו אומרים לעובדים: אתם והלקוח באותה סירה, תעזרו לו להצליח ולגדול, גם אתם תצליחו ותגדילו. בשתי החברות המנכ"לים יודעים מי כל לקוח, מי העובדים שלו ומה הפרויקט שעושים אצלו. בסוף היום אנחנו מחפשים מה יוצא ללקוח מהעסקה לא רק מה אנחנו מרוויחים. אנחנו נצליח בפרויקט רק אם נדע בדיוק מה הצרכים והערכים המוספים שהלקוח מקבל מהתהליך. רמת השרות שנגזרת מזה היא של מודל המבוסס על יעילות לצד שירות מקצועי ומהיר.  אנחנו רוצים לספק שקט ללקוח. רוצים לתת שירות ללקוחות שיש לנו הכירות אינטימית איתם ועם הצרכים המקצועיים שלהם.

איך השילוב בין החברות משתלב במגמות שאתם מזהים בתחום המחשוב?
חן: "כל החברות הטכנולוגיות המובילות בעולם הולכות לתחום ה-Cloud. מגלקום מתמחה בהקמה של פתרונות Turn Key בתחום הדטה סנטר השילוב עם היכולות הטכנולוגיות בתחומי, התקשורת, הסיסטם והאבטחה של אואזיס, מאפשרות לנו לספק ללקוחות פתרונות ייחודיים ושלמים המסופקים על ידי צוות מומחים שמשלב ניסיון מקצועי, חדשנות טכנולוגית ושליטה במגמות המתקדמות בעולם המחשוב והתקשורת בעולם".

זאב: "דטה סנטר הוא מרכז העצבים הארגוני ומאפשר תמיכה בדרישות טכנולוגיות כמו ענן וצרכים של ארגונים להתפתחות. אנחנו יכולים יכולים לתת ללקוח פתרונות מקיפים של בניה, הכנת תשתית, פתרונות תקשורת, פתרונות תקשורת לאתרים מרוחקים, אבטחת מידע, אבטחה פיזית וכל מה שנדרש. אנחנו נותנים פתרון מעטפת מקיף ללקוח".

מה התוכניות לעתיד?
חן: "אנחנו מרחיבים את היכולות של אואזיס על ידי תמיכה בצמיחה אורגנית ובמקביל על ידי רכישת עתידית של חברות משלימות באמצעות הקבוצה. במקביל, שתי החברות פועלות יחד עם טלרד, חברת האם של מגלקום, בהרחבת הפעילות בשווקים מתעוררים ברחבי העולם. כבר היום יש פרויקטים שמגלקום זכתה בהם בתחומי דטה סנטר שעושים שימוש ביכולות המשותפות של החברות".

אירועים קרובים