eWave Mobile תייצג את RedPrairie בישראל

הלקוחות הקיימים של RedPrairie בארץ יקבלו מעתה שירות מ-eWave Mobile, אשר תשמש כמשווקת וכספקית השירות של מוצרי החברה ● אנדרו קירקווד, סגן נשיא בכיר ב-RedPrairie: "בחרנו ב-eWave Mobile לייצג אותנו בישראל הודות לנוכחותה הנרחבת במגזרי התעשייה והקמעונאות, כספקית פתרונות לניהול שרשרת אספקה ומיחשוב נייד"

רכישה מוצלחת נוספת. eWave

eWave Mobile, המתמחה בפתרונות תקשורת ניידת לארגונים, חתמה על הסכם ייצוג בלעדי של חברת התוכנה RedPrairie, המתמחה בפתרונות לניהול מחסנים ומרכזים לוגיסטיים.

RedPrairie היא ספקית בינלאומית של מערכות לניהול שרשרת אספקה ועובדים ניידים, המאפשרות לשפר את השקיפות ושיתוף הפעולה בין יצרנים, מפיצים, קמעונאים וצרכנים. החברה מעסיקה כ-2,000 עובדים ומשרתת כ-60,000 ארגונים ברחבי העולם. הלקוחות הקיימים של RedPrairie בארץ יקבלו מעתה שירות מ-eWave Mobile, אשר תשמש כמשווקת וכספקית השירות של מוצרי החברה.

לדברי אנדרו קירקווד, סגן נשיא בכיר ב-RedPrairie העולמית: "בחרנו ב-eWave Mobile לייצג אותנו בישראל הודות לנוכחותה הנרחבת במגזרי התעשייה והקמעונאות, כספקית פתרונות לניהול שרשרת אספקה ומיחשוב נייד. המוצרים שלנו בתחום הלוגיסטי יאפשרו ללקוחותינו הקיימים והחדשים בשוק המקומי לשפר את יעילות ניהול העובדים ותהליכי העבודה".

אידו שטיינברגר, מנכ"ל eWave Mobile, אמר כי ייצוג RedPrairie בארץ יחזק את המגמה המתגברת בשטח של מרכזים לוגיסטיים במיקור חוץ. לדבריו, "הפתרונות הלוגיסטיים שמיושמים כרגע בשוק מבוססים בעיקר על מודולים קיימים וגנריים במערכות ה-ERP. הטמעת המוצר המוביל בתחומו בעולם תספק לראשונה למחסנים ומרכזים לוגיסטיים בארץ פתרון ייעודי לצרכיהם, עם יכולות ברמה אחרת לחלוטין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים