תוכן שיווקי

לקראת אירוע | עינת צור-שיין, ServiceWise: "השיטה של Salesforce.com מספקת גמישות והתאמה של המערכת לצרכים ולתהליכים העסקיים של הארגון"

עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise, מספרת על היתרונות העסקיים הגלומים בהטמעת מערכת Salesforce ● לקראת אירוע TLVforce, בו תארח ServiceWise את הוועידה השנתית של Salsforce.com, מלון הרודס תל אביב, 12 בנובמבר

28/10/2012 13:48
עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת, סרוויס-ווייז יישומים עסקיים

מאת הילל יוסף

"לפני חמש שנים, כשהתחלנו לספק שירותים ללקוחות Salesforce בישראל, היא נחשבה עדיין מערכת המיועדת לשווקי נישה כמו ההיי-טק. במבט לאחור, קשה להאמין איזו דרך עברה מאז Salesforce – ואנחנו ב-ServiceWise כשותפתה כאן בישראל – מחברה שמתי מעט מכירים, למותג בתחום הפתרונות לארגונים בינוניים וגדולים", כך אומרת עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת ב-ServiceWise, לקראת אירוע שעורכת החברה במלון הרודס תל אביב ב-12 בנובמבר, בהפקת אנשים ומחשבים. "המדהים הוא שאותה גמישות שמערכת Salesforce מעניקה ביכולת שלה להתאים את עצמה לתהליכים העסקיים של החברה הקטנה, משרתת כיום גם את ארגון הענק שנדרש להתחרות עם אותן חברות קטנות וזריזות. בכך היא נבדלה תמיד ממערכות בעלות תפיסות מיושנות יותר, בהן נדרש היה להתאים את התהליך למערכת".

לדבריה, "קיימות שתי מגמות בולטות בעולם ה-CRM: האחת, המעבר למיחשוב ענן, והשנייה המעבר ל-CRM חברתי, Business is social. המדובר בשתי מגמות אותן מובילה Salesforce.com מזה שנים. החברה מובילה את המגמה הראשונה מאז הקמתה ב-1999, כשלאורך השנים המערכת היא המובילה בעולם מיחשוב ענן, לא רק בתחום ה-CRM, אלא גם בהיבט הרחב יותר של יישומים עסקיים בענן. כיום Salesforce.com זה לא רק CRM".

המגמה השנייה, של ה-CRM החברתי, אמרה, "היא מגמה צעירה, בת שנתיים. גם אותה Salesforce.com זיהתה ראשונה, והחלה לייצר פתרונות לארגונים כמענה לצרכים החדשים שנוצרו". לדבריה, "בשוק הישראלי יש כבר מגזרים כגון  ההיי-טק והמדיה הדיגיטלית, הנמצאים לא רחוק מהשוק האמריקאי ברמת החזון והיכולת לייצר פתרונות נישה או פתרונות משלימים הנכנסים כחלק מהאקו-סיסטם של Salesforce".

"Salesforce היא מערכת הקיימת בשוק העולמי כבר כמה שנים טובות", אמרה צור-שיין, "והיא נמצאת בארץ מאז שנת 2006. המערכת מאד בשלה וכל כולה בענן". היתרונות בהטמעת המערכת, אמרה,הם  "זמן הגעה מהיר לשוק, תשתית נוחה המשרתת עשרות אלפי ארגונים בעולם. כל שינוי שרוצים לעשות – מאד קל לבצעו. מדובר בפרויקטים קצרים שאינם עתירי השקעות. ההשקעה הכספית הראשונית מאד נמוכה: הארגון קונה מספר רישיונות כמספר המשתמשים ו'רץ'. יש לנו לקוחות שהחלו בקטן ואז הגדילו הכמות".

צור-שיין אמרה כי "בכנס Dreamforce שנערך באחרונה, מתוך 350 מציגים, היו כמה חברות ישראליות המייצגות את היקף התופעה – מבחינת היכולת ייצור פתרונות בישראל. המדובר בחברות שהשקיעו משאבים ופיתחו מוצרים על בסיס מוצרי Salesforce.com. הן הגדירו כיעד עסקי את השוק בארה"ב ונעזרות לבחינת מוצריהן בשוק המקומי, כשאנו כמומחים בתחום, תומכים בהן בתהליך האיפיון והפיתוח".

"כדי להכיר את העושר הפונקציונאלי הרחב ואת מערך היכולות הגמיש, כדאי להשתמש במומחים מהתחום, היודעים להתאים את המערכת לתהליכים העסקיים של החברה ולתת  תובנות מפרויקטים קודמים של ארגונים דומים", אמרה, "אנו יכולים לחסוך זמן רב של לימוד המערכת: אנו באים ומטמיעים החל מפרויקטים קצרי מועד ועד שירותי ניהול מערכת לאורך זמן ובנפחים גדולים. לקוחות הנעזרים בשירותנו שנים רבות, דוגמת לייבפרסון, קבוצת מנפאואר ישראל, חברת חשמל וחברת אובג'ט".

צור-שיין סיכמה באומרה כי "בכנס נביא את הבשורות של כנס Dreamforce ונציג סיפורי לקוחות שיחלקו עם הקהל תובנות משימוש במערכת".

הרשמה לכנס

אירועים קרובים