תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם צביקה פרידלנדר, מנהל חטיבת אבטחת מידע בבינת תקשורת, הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

לקראת כנס "2012 Technology Day" של סימנטק ישראל, 31 באוקטובר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

28/10/2012 14:06

הצג בקצרה את החברה שלך ואת תחומי פעילותכם.
בינת תקשורת מחשבים, חברת האינטגרציה המובילה בישראל, צוברת מאז הקמתה ב- 1975 מוניטין רב כשותף הטוב והאמין ביותר לפתרונות תשתית כוללים. כחברה בעלת הסמכות תקן רבות לאבטחת מידע, בינת  מתמחה במתן מגוון מקיף של פתרונות מקצה לקצה ושירותים מקצועיים המספקים מענה לצרכים הדינמיים של קהילת ה-ICT. כשבינת ניגשת לפרויקט היא מביאה איתה את העוצמה של 14 חברות פיתוח הטכנולוגיה מקבוצת רד, 8 חברות האינטגרציה המרכיבות את קבוצת בינת, וכן את עוצמתם של שותפיה העסקיים – ספקיות החומרה והתוכנה המובילות בעולם.

הגב הפיננסי, השיווקי והטכנולוגי והסינרגיה הייחודית של קבוצת רד-בינת, מאפשרים לבינת לספק Turnkey solutions מקיפים ובעלי ערך מוסף לארגונים במגזרי הביטחון, תעשייה, תשתיות, ממשלה, בריאות, טלקומוניקציה, פיננסים, האקדמיה ועוד. בינת תקשורת מחשבים מתמחה במתן פתרונות בתחומי התקשורת (נתונים, דיבור וחוזי),  מחשוב, טלקום אבט”מ ו- OEM.

מהם בעיניך אתגרי ניהול ואבטחת המידע המרכזיים בשוק הישראלי?
במציאות בה אנו חיים, בה האיומים עלינו כמדינה מתרבים ומשתנים מדי יום, וכפועל יוצא מכך האיומים על הפעילות העסקית של החברות; הבטחת  ההמשכיות העסקית הינה אתגר מרכזי העומד היום בפני המנמ"רים של כל החברות. התלות ההולכת וגוברת במערכות מחשוב בהמשך פעילותן התקינה של החברות, מייצרת מציאות המחייבת תכנון והערכות של מערכי ה- IT למספר הולך ועולה של תרחישים. אתגר נוסף הוא כניסת מאסיבית של רכיבי Mobile לרשתות הארגון, הן ככאלה הניתנים מהארגון לעובד, והן כחלק מאימוץ מאסיבי של מגמת BYOD, המצריך היערכות המאפשרת  חיבור מאובטח מנוהל, וכול זאת ללא חשיפה לפגיעה מכמות ההתקנים שעולה בצורה משמעותית כתוצאה ממגמה זו.

תאר את שיתוף הפעולה שלכם בשנה האחרונה עם סימנטק בישראל.
בינת, כחברה אשר נותנת היום מענה של 360 ללקוחותיה, מוצאת בסימנטק שותף מוביל טבעי, מאחר ולחברה סל פתרונות התואם את תפיסת 360 שלנו. הדבר מתבטא ביכולת של סימנטק לספק פתרונות מובילי שוק הן באבטחת מידע והן בעולם פתרונות ה-Availability. הפתרונות מאפשרים לנו את יכולת לתת ללקוחותינו מענה שלם מבית של יצרן אחד, עם כל המשמעויות מכך. השנה הוסמכה בינת כשותף Enterprise Security ו-Data Protection, וסימנטק הציגה השנה בכנס Bynet Expo אותו אנו עורכים מדי שנה.

מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק אצל לקוחותיכם? אילו פתרונות מקרב פורטפוליו הפתרונות החדש של סימנטק יישמתם אצל הלקוחות?
בינת משתפת פעולה עם סימנטק הן בפתרונות אבטחת המידע והן בפתרונות המחשוב, תוך התמקדות באימוץ של פתרונות חדשניים. אנו מציעים ללקוחותינו מגוון פתרונות של סימנטק כגון VIP, פתרונות הגנה לטלפונים ניידים ופתרונות DLP. פתרונות אלו יושמו על ידנו בפרויקטים בארץ ובחו"ל.

הצג בקצרה סיפור הצלחה אצל לקוח עם פתרונות סימנטק מהשנה החולפת.
השנה בינת הטמיעה אצל לקוחותיה מספר רב של פתרונות סימנטק. כחלק מהתמקדות בינת בפתרונות חדשניים הוסמכנו להיות הספק המוביל הארץ לפתרון ה-VIP, פתרון הזדהות חזקה מבוסס ענן. בינת הטמיעה השנה במספר פרויקטים את פתרון זה המשרת אלפי משתמשים.

איך אתה רואה את מעמדה של סימנטק בתחום ניהול ואבטחת מידע?
כיום סימנטק ממוצבת ע"י לקוחותיה וע"י האנליסטים המכסים את התחום, כחברה מובילה, הפתרונות הקיימים, אליהם מצטרפות מדי שנה רכישות נוספות, והשילוב עם תחום המחשוב, נותנים לחברה לטעמי את היכולת להמשיך ולהוביל בשוק יצרני אבטחת המידע.

אירועים קרובים