לראשונה בישראל: סאפ הציגה את החיבור בין SAP Business One ל-HANA

"SAP Business One הינה האפליקציה הראשונה בסאפ אשר רצה באופן מלא על בסיס הנתונים SAP HANA במקום SQL", אמרו רמי מנחם - מנהל הפעילות בישראל, ושירלי מרקוזה - מנהלת המוצר, בכנס הבכירים של פורום C3 במלטה ● במהלך הדיונים ערכו השניים הצגת תכלית של SAP Business One performed by HANA, שזכתה לתגובות נלהבות ● מנחם: "בישראל יש כבר עשרות לקוחות SAP Business One העובדים בסביבת ענן"

המערכת שמציעה סאפ (SAP) לעסקים קטנים ובינוניים, SAP Business One, פועלת באופן מלא על פלטפורמת מסדי הנתונים החדשה של החברה, HANA, וזמינה ללקוחות סאפ בישראל. חשיפה ראשונה בנושא נערכה בכנס הבכירים של פורום C3, שנערך בסוף השבוע שעבר באיי מלטה. לאירוע, שנותנת החסות הראשית בו היתה סאפ, הגיעו מנמ"רים מקרב לקוחות ומשתמשי סאפ ומנהלים בכירים מקרב השותפים העסקיים של החברה בישראל. את הכנס הנחה פלי הנמר, נשיא ויזם קבוצת אנשים ומחשבים.

במליאת היום הראשון לדיונים, התקיים מסלול מיוחד למנמ"רים המשתמשים ב-SAP Business One בהובלת רמי מנחם – מנהל הפעילות בישראל, ושירלי מרקוזה – מנהלת המוצר בסאפ ישראל. הציפייה לחיבור מערכת ה-SAP Business One עם פלטפורמת HANA היתה רבה וארוכה, ובכנס במלטה – בפעם הראשונה בישראל – נערכה הצגת תכלית של SAP Business One performed by HANA, שזכתה לתגובות נלהבות.

מנחם ומרקוזה הדגישו, כי "SAP Business One הינה האפליקציה הראשונה בסאפ אשר רצה באופן מלא על בסיס הנתונים SAP HANA במקום SQL". לדברי מנחם, בעולם כבר יש 22 לקוחות גדולים אשר עובדים עם הגרסה המשודרגת של SAP Business One במודל ההיברידי, HANA Analytics. לקוחות אלו, הוסיף, מדווחים על מהירות עבודה שלא הכירו קודם לכן. הוא ציין, כי "גם בישראל קיימת התעניינות רבה בקרב הלקוחות שלנו, ובעקבות הכנס קיבלנו פנייה מאחד מהגופים הגדולים במשק".

שירלי מרקוזה, מנהלת מוצר SAP Business One בסאפ ישראל. צילום: פלי הנמרבנוסף ליכולות השילוב עם HANA, הציגו מנחם ומרקוזה את מפת הדרכים של SAP Business One לשנים הבאות, הכוללת הרחבת ליבת המערכת בנושאי תשתיות, אנליטיקה מתקדמת המשולבת עם ביזנס אובג'קטס, פתרונות חדשים בתחום המובייל ועוד.

כמו כן, מסר מנחם, כי בישראל יש כבר עשרות לקוחות SAP Business One העובדים בסביבת ענן. לדבריו, "סאפ בנתה גם חיבוריות בין SAP Business One ל-SAP ERP, מתוך כוונה ליישם את המערכת בסניפים קטנים של תאגידים בינלאומיים גדולים. יש כבר למעלה מ-1,500 פרויקטים כאלו באוויר, כאשר המפורסמים שבהם הם יונילוור (Unilever), לוריאל (L'Oréal), דיסני (Disney) ועוד".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים למלטה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים