תוכן שיווקי

פלטפורמת MaaS360 – הראשונה לתמוך ב-Windows 8

MaaS360, פלטפורמת MDM (ר"ת Mobile Device Management) המובילה בענן, תומכת עם השקתה של Windows 8, כדי לספק מענה לאתגרים הנובעים לארגונים באכיפת המדיניות הארגונית על מערכת ההפעלה החדשה

28/10/2012 15:51
Mobility in Cloud

חברת Fiberlink, יצרנית MaaS360, פלטפורמת MDM  המובילה בענן בעלת יכולות MAM (ר"תMobile Application Management), הכריזה על תמיכה מלאה במערכת ההפעלה המדוברת Windows 8 של חברת מיקרוסופט, ובמכשיר הדגל החדש של מיקרוסופט – Surface. מעתה יכולים לקוחות MaaS360 בישראל לבצע ניהול ואכיפת מדיניות ארגונית על כלל היכולות והפונקציות החדשות במערכת ההפעלה Windows 8 ובטאבלט החדש Surface באמצעות MaaS360.

פלטפורמת MaaS360 עטורת השבחים הינה היחידה כיום שיודעת לתמוך ולאכוף מדיניות ארגונית על מחשבים ניידים לצד סמארטפונים וטאבלטים, המריצים את כל סוגי מערכות ההפעלה. לכן השקת Window 8 שמסקרנת את השוק הרחב ואמורה להחזיר את מיקרוסופט לקידמת הבמה, הינה חלק אינטגרלי והכרחי בתמיכה המידית של פלטפורמת MaaS360 במערכת ההפעלה Windows 8.

הפלטפורמה מציעה את כל היכולות באופן מיידי וללא תשלום נוסף לכלל לקוחותיה. פלטפורמת MaaS360 דורגה לאחרונה ע"י גרטנר במקום הראשון בדו"ח היכולות הקריטיות כמובילה בעולם בתחום ה-MDM בענן, כאשר הסיבות המרכזיות לדירוג במקום הראשון הן: החזון של MaaS360 כפלטפורמה מלאה בענן שאינה דורשת התקנות או שינוי תשתית בארגון ואינה שומרת אף מידע ארגוני וכך עומדת בתקנות אבטחת המידע המחמירות ביותר. הסיבה השנייה לפי גרטנר היא: משום ש-MaaS360 הינה הפלטפורמה היחידה שמספקת את הפתרון על כלל ההתקנים הניידים כולל מחשבים ניידים ומערכות הפעלה Windows ו-MAC.

סיבה נוספת שהציבה את MaaS360 כמועמדת סופית למוצר השנה ב-TechWorld, היא ש-MaaS360 הופכת את כל נושא הניהול של ההתקנים הניידים לפשוט ונוח יותר, תוך שמירה על אבטחת מידע וכוללת יכולות מהירות להגיב לשינויים הדחופים שמתרחשים בעולם הניידות, זאת בניגוד לפתרונות MDM  אחרים שדורשים עדכוני תוכנה ותחזוקה של שרתים בצורה ידנית.

"מודל הענן של פלטפורמת MaaS360 מאפשר לנו לשמור על עדכניות ולספק יכולת ללקוחותינו להגיב במהירות לשינויים במכשירים ותפקודם, וכך להבטיח המשכיות עסקית ללא כל הפרעה או עצירה בשל בעיות אבטחת מידע וזאת בהמשך למסורת שלנו להיות הראשונים שמאמצים מכשירים חדשים ל-MaaS360 כדי לספק את היכולות הנדרשות לארגונים ולעובדיהם", אמר ג'וש למברט, מנהל המוצר הראשי של MaaS360 בחברת FiberLink.

ניתן לקבל כל מידע נוסף אודות החידושים ב-MaaS360 בישראל על ידי כל  המשווקים המורשים המספקים 30 ימים ללא כל התחייבות לבחינת הפתרון. לפרטים נוספים ניתן לגשת לאתר הנציגות בישראל: חברת מוביליטי אין קלאוד

אירועים קרובים