תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם משה כץ, ארכיטקט מערכות בכיר בחברת אמת מיחשוב, הנמנית על שותפותיה של סימנטק ישראל

לקראת כנס "2012 Technology Day" של סימנטק ישראל, 31 באוקטובר, מרכז האירועים והקונגרסים Avenue, קריית שדה התעופה

29/10/2012 13:59

הצג בקצרה את החברה שלך ואת תחומי פעילותכם.
חברת אמת מיחשוב הינה ספקית מובילה בתחום פתרונות ארכיטקטורה ותשתיות מיחשוב. החברה מספקת פתרונות מקיפים ללקוחות Enterprise מובילים בישראל. פתרונותיה הטכנולוגיים והשירותים אותם מציעה החברה ללקוחותיה במהלך 28 שנות פעילותה, מבוססים על ניסיון אנושי מצטבר איכותי, מוצרים טכנולוגיים מובחרים מהשורה הראשונה (Best of breed) וניהול מתקדם, המציב אותה בחזית הקדמה הטכנולוגית, תוך מתן שירות אנושי ומקצועי.

מהם בעיניך אתגרי ניהול ואבטחת המידע המרכזיים בשוק הישראלי?
בשנה הקרובה ארגונים יתמודדו עם העלייה בהתקפות מבוססות התקנים ניידים (טלפונים חכמים, מחשבי לוח וכדומה). יכולת חישוב ותקשורת ללא תקדים והעדר מודעות להתקנת מוצרי אבטחה מרכזיים במוצרים אלו, מהווים כר פורה להתקפות, ובשנה הקרובה אנו צפויים למקרים רבים של Zero-day attack. באופן כללי, האיומים הרוחביים מורכבים יותר מאלו שניתן לטפל בהם במערכות היקפיות מסורתיות. יהיה צורך בהצלבה של נתונים ממערכות התקשורת הבין-אישית של עובדי החברה (דוא"ל, רשתות חברתיות, מסרים מיידים), נתוני שימוש ביישומי החברה, נתונים שלא נאספים כיום מהתקנים ניידים, ומידע אבטחה היקפי קלאסי כדי לזהות אנומליות רוחביות.

תאר את שיתוף הפעולה שלכם בשנה האחרונה עם סימנטק בישראל.
אמת מיחשוב וסימנטק שותפות מזה זמן רב, ומובילות את שוק התשתיות בישראל עם מיטב הטכנולוגיות אשר מפותחות בסימנטק. בשנה האחרונה השקיעה אמת מיחשוב מאמצים רבים הן בשעות אדם והן בכסף על מנת להסמיך את מהנדסיה לרמות הגבוהות ביותר של הסמכות סימנטק, כדי לספק שירות והטמעה ברמה גלובלית בקרב לקוחותיה. הסמכות אלו, ברמת Master Specialization, מאפשרות לאמת מיחשוב לשמש כזרוע המבצעת של סימנטק באיכות הטובה ביותר, וכן מאפשרות לאמת מיחשוב להיות נגישה לחומרים פנימיים של סימנטק וחשופה למידע בזמינות גבוהה ומהירה.

מה השימוש שאתם עושים עם פתרונות סימנטק אצל לקוחותיכם?
אמת מיחשוב התפרסה בשנה האחרונה על כל מגוון פתרונות סימנטק, גם בעקבות הרחבה פנימית של הארגון וגם עקב רכישת חברות אשר השלימו את מגוון הפתרונות מבית סימנטק. כתוצאה מהרחבות אלו ניתן היום להיעזר באמת מיחשוב ליישום פתרונות גם בתחום האבטחה וגם בתחום ניהול המידע, בנוסף לפתרונות בתחומים הנוספים.

הצג בקצרה סיפור הצלחה אצל לקוח עם פתרונות סימנטק מהשנה החולפת.
אמת מיחשוב ביצעה בשנה החולפת את אחד מפרויקטי הדגל במדינת ישראל בתחום ההגנה על נתונים, בחברת הוט. הפרויקט החליף מערכות גיבוי ישנות אשר לא מספקות טכנולוגית את  קצב הגידול והידע בתחום מערכות המחשוב הקיימים בחברת הוט. הפרויקט יושם בעזרת הפתרון המוביל בתחומו (גם בארץ וגם בעולם) Symantec Netbackup. המערכת תוכננה לגבות מאות רבות של מחשבים, הן פיזיים והן וירטואליים, אשר מהווים אתגר טכנולוגי מורכב ומעניין. אתגרים של חלונות זמן גיבוי  והפחתת עומסים היוו גם הם פקטור טכנולוגי אשר פתרון זה נתן מענה. בנוסף, ניתן מענה גם למצב DR אשר עומד היום בראש מעייני כל ארגון בסדר גודל דומה. הפתרון אשר יושם בחברת הוט נותן מענה אינטגרטיבי גם לסיטואציה זו בעזרת כלים פנימיים ומתוחכמים, אשר מאפשרים שימוש בחומרים המגובים גם באתר ה-DR תוך פרק זמן מינימאלי.

אירועים קרובים