תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "יד הנדיב" עושה שימוש במערכת CRM מבוססת Salesforce.com שהוטמעה ע"י ServiceWise

מאז השקתו של הפורטל, במחצית 2011, רשמה יד הנדיב שיפור ניכר בשביעות הרצון של מבקשי המענקים הפועלים מולה ● נרשמה עליה של כ-30% בשלמות ודיוק המידע הנאסף במהלך תהליך הגשת הבקשה למענק מיד-הנדיב, כמו גם ירידה של 15% בהיקף העבודה הנדרש לצרכי דיווח ועמידה בתנאי רגולציה

29/10/2012 14:25

חברת ServiceWise יישומים עסקיים, המתמחה במתן ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום CRM, נציגתה של Salesforce.com הבינלאומית בישראל, רשמה את אחת מהצלחותיה בהטמעת מערכת CRM מבוססת Salesforce.com בקרן "יד הנדיב". המערכת, שהוטמעה בהצלחה ופועלת ממחצית 2011, מבוססת Salesforce.com לניהול תהליכים פנימיים וחיצוניים.

יד הנדיב הנה קרן פילנתרופית הפועלת בישראל מטעם נאמנויות של משפחת רוטשילד. תחומי ההתמקדות של הקרן הנם: מצוינות אקדמית, חינוך, סביבה, חברה אזרחית והקהילה הערבית. במסגרת שיפור השירות ושיפור תהליכי ניהול המענקים, הפנימיים והחיצוניים, בחנה קרן יד הנדיב מערכות CRM אשר יסייעו בידה לממש את התהליך. הקרן ביקשה להפוך את תהליך הגשת הבקשות למענקים ולביצוע התשלומים לאחר שאלה הוענקו, ליעילים ולנגישים יותר לקהל היעד של הקרן.

בנצי ברנדס, מנכ"ל משותף בחברת ServiceWise, אומר:  "לאחר בחינה מעמיקה של מספר חלופות, בחרה יד הנדיב במערכת Salesforce.com, זאת במסגרת תכנית Salesforce Foundations, המעניקה הטבות משמעותיות למלכ"רים לטובת השימוש במערכת ה-CRM של Salesforce.com".

ברנדס מוסיף: "בשלב הראשון הטמיעה ServiceWise את Salesforce CRM כמערכת פנימית לאיחוד תהליכי ניהול בקרן. היישום הוביל לאיחוד מספר מקורות מידע לכדי מערכת אחת; לשיפור משמעותי ביכולת של מנהלי המערכת לתמוך במהירות בדרישות משתנות של המשתמשים הפנימיים, וליצירה של תשתית מערכתית שתאפשר מתן שירות יעיל ואיכותי לקהל מבקשי ומקבלי המענקים מהקרן. בשלב השני הטמיעה ServiceWise, בשיתוף פעולה עם BALink, חברה מקומית המתמחה בפיתוח פתרונות מבוססי פלטפורמת הענן Force.com של Salesforce, פורטל לקוחות המותאם במיוחד לצרכי הקהילה של יד הנדיב. כיום, מאות מבקשי מענקים נהנים מגישה לפורטל מאובטח בשירות עצמי המאפשר להם גישה לכל המידע והתהליכים הרלוונטיים עבורם".

בין פורטל הלקוחות ומערכת ניהול המידע הפנימית קיימת אינטגרציה מלאה והדוקה, דבר המסייע לקרן לחסוך, במידה משמעותית, את הזמן והמאמץ הכרוכים בתיאום הפרטים וההליכים המרובים הקשורים באישור מענקים וביצועם.

מאז השקתו של הפורטל, רשמה יד הנדיב שיפור ניכר בשביעות הרצון של מבקשי המענקים הפועלים מולה. כמו כן, נרשמה עליה של כ-30% בשלמות ודיוק המידע הנאסף במהלך תהליך הגשת הבקשה למענק והוא משמש כמערכת הבסיס בנוגע למענקים וניהול נתונים. נרשמה ירידה ניכרת במספר השעות המוקדשות לטיפול מינהלי בבקשת מענק, מרגע הגשתה ועד לאישורה או דחייתה, כמו גם ירידה של 15% בהיקף העבודה הנדרש לצרכי דיווח ועמידה בתנאי רגולציה שונים.

שירה לב-עמי, מי שהיתה מנהלת תחום תפעול מענקים והאחראית על פרויקט היישום ביד הנדיב באותה עת, אמרה: "יד הנדיב זקוקה למערכת ניהול מידע יעילה וחזקה, ולקו ישיר של תקשורת עם הארגונים השותפים לפעילותה. השימוש ב-Salesforce.com וב-Force.com סיפק לנו פלטפורמה גמישה שהותאמה במידה גבוהה לצרכי הקרן, דבר שסייע להפיכתה לעליית מדרגה בשימוש בטכנולוגיה בשירות החזון שלה ולהגשמת מטרותיה. הבחירה ב-ServiceWise לביצוע ההטמעה היתה בחירה מוצלחת בהחלט".

אירועים קרובים