בני פלח, פורטינט: "לצד הגדלת האבטחה, יש לשמור על חוויית המשתמשים וביצועי היישומים"

"סביבת ה-IT הארגונית משתנה: עולם המיחשוב הנייד תופס יותר נפח ובמקביל, העובדים מביאים את הטלפונים החכמים שלהם לעבודה ורוצים שהיישומים הארגוניים יותקנו עליהם", הסביר פלח – מהנדס פריסייל בפורטינט, בכנס הלקוחות השנתי שערך הסניף המקומי של החברה ● לדבריו, "האמצעי להתמודד עם כלל המגמות החדשות בעולם המיחשוב ועם המורכבות של סביבת ה-IT הארגונית הוא בהבאת בינה לאבטחת הרשת"

בני פלח, מנהל ערוצים ב-Fortinet ישראל. צילום: ניב קנטור

"האיומים הולכים וגדלים ועימם גדלה המורכבות של פתרונות אבטחת המידע המוטמעים. למרות זאת, עדיין חשוב לשמור על חוויית המשתמש ועל ביצועי היישומים", כך אמר בני פלח, מהנדס פריסייל בפורטינט (Fortinet), בכנס הלקוחות השנתי של הסניף הישראלי של החברה. לכנס, שנערך הבוקר (ג') בהפקת אנשים ומחשבים באולם East שבתל אביב, הגיעו מאות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי פלח, מערכי ה-IT הארגוניים עוברים שינויים מהירים. אלה, הסביר, נובעים מכמה מגמות: איחוד תשתיות וקונסולידציה, כניסה לעולם המיחשוב הנייד, הבאת רכיבי מיחשוב אישיים מהבית לסביבת העבודה הארגונית (BYOD), התמודדות עם תעבורה בזמן אמת וריבוי טרנסזקציות מהירות.

בעולם אבטחת המידע, אמר פלח, נדרשת ניראות של התעבורה, וידוא הנכונות והאמיתות של המעקב, קביעת מדיניות אבטחת מידע ומימושה הלכה למעשה. כל אלה ועוד, הוסיף, נעשים כאשר כמות האיומים הולכת וגדלה, ואילו תקציבי אבטחת המידע נשארים שטוחים או גדלים אך במעט.

לדבריו, "סביבת ה-IT הארגונית משתנה: עולם המיחשוב הנייד תופס יותר נפח ובמקביל, העובדים מביאים את הטלפונים החכמים שלהם לעבודה ורוצים שהיישומים הארגוניים יותקנו עליהם. האמצעי להתמודד עם כלל המגמות החדשות בעולם המיחשוב ועם המורכבות של סביבת ה-IT הארגונית הוא בהבאת בינה לאבטחת הרשת. מערכי IT ארגוניים צריכים להגן על תשתית הרשת שלהם עם פתרונות אבטחה אשר מאפשרים שליטה רבה יותר על יישומים, על משתמשים ועל מכשירים".

פורטינט, אמר פלח, "מספקת גישה מקיפה לאבטחה של יישומים ורשתות. זו כוללת חומת אש, אנטי וירוס, מערכות סינון אינטרנט, מערכת למניעת חדירה והגנה מפניהן, חוסם דואר זבל ועוד. עד סוף 2011 מסרנו יותר מ-850 אלף מערכות ליותר מעשרת אלפי שותפי ערוצים בקרב 125 אלף לקוחות ארגוניים בעולם".

פלח הציג את הגרסה חדשה של מערכת ההפעלה של החברה אשר הושקה באחרונה, FortiOS 5.0. זו, אמר, "מביאה 'אינטליגנציה' לאבטחת הרשת. היא עושה זאת בשל כמה יכולות: מתן יכולות מעולות לאבטחת רשת, כגון מערכת מתקדמת לאיתור וזיהוי תוכנות זדוניות, אשר בוחנת מהו ה-'מוניטין' האבטחתי של המשתמש. מערכת זו מקנה למנהל אבטחת המידע בארגון שליטה פרטנית על תחנות הקצה ועל המשתמשים. היא עושה זאת באמצעות ניתוח התנהגות, ומאפשרת למנהלים ה-IT ליישם מדיניות הרלבנטית ללקוחות, באופן פרטני. עוד מספקת הגרסה החדשה לארגונים יכולת לעמוד בקצב ההתפתחות של סביבת ה-IT שלהם, הודות לתכונות כגון תמיכה מלאה או חלקית ב-IPv6, לצד שליטה חלקה על רשתות אלחוטיות וקוויות".

פלח סיים בציינו, כי "החזון של אבטחה משולבת כדרך לספק ביצועים גבוהים של הגנה מפני איומי אבטחה דינמיים, יחד עם פישוט תשתית האבטחה של הרשת, הולך צעד אחד קדימה עם הגרסה החדשה. אנו מספקים הגנה משולבת, בקרה וניהול של הרשת, המאפשרים מניעה וטיפול – הכל דרך פלטפורמה אחת".

חתם את האירוע העיתונאי אלון בן דוד, הפרשן הצבאי של ערוץ 10, עם הרצאתו – "ביום של הפצצה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים