תוכן שיווקי

לקראת אירוע | הדקו חגורות, אנחנו ממריאים: כאלף איש ישתתפו בכנס סימנטק ישראל שיתקיים מחר, יום רביעי, 31.10.12

30/10/2012 14:26

כנס Technology Day 2012 השנתי של סימנטק ישראל,  יתקיים מחר, יום רביעי, 31 באוקטובר 2012, ולמשתתפים בו צפוי אירוע חווייתי ויוצא דופן. כאלף משתתפים צפויים להגיע לכנס, שיתקיים במרכז האירועים והקונגרסים Avenue שבקריית שדה התעופה, ויעמוד השנה בסימן Road2Protection אשר ימחיש כיצד מחזור החיים שעובר מידע מדמה נוסע בטיסה.

שנת 2012 מסמלת אתגרים חדשים, העומדים להתעצם בשנים הקרובות, בתחומי האבטחה במרחב הקיברנטי, בניהול, בזמינות ובהגנה על נתונים. דווקא בהקשר זה, מדגישים בסימנטק, עולם אבטחת, הגנת וניהול המידע דומה מאוד לעולם הטיסה. כתיירים, הדרך שאנו עוברים כאשר אנחנו עולים על טיסה, דומה מאוד למחזור החיים שעובר המידע שלנו בהיבטים של ניהול ואבטחת המידע.

הדקו חגורות, אנחנו ממריאים
אירוע Road2Protection יעוצב כמו שדה תעופה. על רצפת האולם יסומנו מסלולים ל-"שערים", מסכי הפלזמה באולם ידמו את מסכי ההמראות והנחיתות בשדות תעופה, ואפילו כסאות המליאה יעוטרו בחגורות בטיחות. במסגרת הכנס, ניתן יהיה לשמוע על הטכנולוגיות המגוונות של סימנטק, להכיר פתרונות חדשים ולהיפגש עם אנשי החברה, ביניהם שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל, וכן השותפים הגדולים של החברה. אורחים מרכזיים נוספים בכנס יהיו מרקו ריבולי, סגן נשיא ומנהל כללי סימנטק באיזור EMEA ודארן טומסון, מנהל טכנולוגיות ראשי, EMEA, אשר גם ישתתפו במסיבת עיתונאים מיוחדת שתתקיים במסגרת הכנס.

האירוע יחולק לארבעה מסלולים שונים (מסלול אבטחת המידע – Security; מסלול טיסה בענן – SAMG; מסלול הגנה על נתונים – IMG; ומסלול הנוסע המתמיד), ויתקיימו כיתות Hands-on בנושאים כמו מניעת זליגת מידע, גיבוי- הדור הבא, ניהול מערכות ניידות (MDM), הזדהות חד פעמית חזקה (OTP), ועוד.

סימנטק היא מובילה עולמית באספקת פתרונות אבטחה, אחסון וניהול מערכות, שנועדו לסייע לצרכנים ולארגונים לאבטח ולנהל את עולם המידע של ימנו. המוצרים והשירותים של סימנטק, מגנים כנגד סיכונים רבים הנמצאים בנקודות רבות באופן שלם ויעיל, ומקנים ביטחון בכל מקום בו משתמשים או מאחסנים מידע. מידע נוסף זמין באתר סימנטק בכתובת הבאה.

אירועים קרובים