אמדוקס משיקה פתרונות חדשים עבור שירותי בריאות מקוונים מבוססי ענן

הפתרונות מאפשרים לספקי שירותים להיכנס לשוק שירותי הבריאות המקוונים ולסייע למשפחות, ספקי שירותי בריאות וממשלות, להפחית עלויות באמצעות מניעת אשפוזים ומתן אפשרות למטופלים להחלים ולהזדקן בביתם ● שני הפתרונות, מסרה אמדוקס, אינם תלויים בהתקן או בפרוטוקול תקשורת כלשהם

לא תכיר בארגון עובדי החברה. אמדוקס

אמדוקס (Amdocs) משיקה בימים אלה שני פתרונות מבוססי ענן התומכים בניהול מחלות כרוניות ומצב בריאותם של קשישים היישר מביתם. הפתרונות, Amdocs Home Health Monitoring ו-Amdocs' Solution for Aging in Place, מאפשרים לספקי שירותים להיכנס לשוק שירותי הבריאות המקוונים ולסייע למשפחות, ספקי שירותי בריאות וממשלות, להפחית עלויות באמצעות מניעת אשפוזים ומתן אפשרות למטופלים להחלים ולהזדקן בשלווה ובביטחון שמקנה הסביבה הביתית שלהם.

Amdocs Home Health Monitoring הוא פורטל מאובטח המיועד לשימוש המטופלים ורופאיהם או מטפליהם, אליו ניתן להיכנס ממרכזי ניטור מרוחקים. הפורטל מסוגל לעקוב אחר מספר רב של מחלות כרוניות, לאסוף רשומות רפואיות אישיות, לנתח את הבדיקות שמבצעים המטופלים בביתם ולשלוח התראות לרופאים ולמטפלים במקרה הצורך.

פתרון Amdocs’ solution for Aging in Place מאפשר לספקי השירותים להציע פתרון ניטור מאובטח ומבוסס אינטרנט לקשישים ומספק גישה מרחוק לקרובי משפחה ומטפלים אחרים, על מנת לנטר התקנים המסייעים לקשישים לנהל חיים עצמאיים למשך זמן רב יותר. השילוב של מוצרים מצד שלישי שזמינים כבר היום – כגון מצלמות ניטור, לחצני מצוקה, מנעולי דלתות, גלאי נפח וגלאי עשן, עם עזרים בריאותיים, כגון מתקנים לניפוק תרופות, משקל, מדי לחץ דם, מד סוכר לחולי סוכרת ומערכות לאיתור נפילות, עם Amdocs' Solution for Aging in Place – מספק פתרון שלם של ניטור מרחוק עבור קשישים.

שני הפתרונות, מסרה אמדוקס, אינם תלויים בהתקן או בפרוטוקול תקשורת כלשהם – עובדה המאפשרת לעזרי בריאות בעלי יכולות תקשורת להעביר נתונים לטלפונים חכמים, מחשבי לוח או ציוד מבואות אחר בבית, שישלח את הנתונים שנאספו לענן של אמדוקס. הפתרונות משולבים מראש עם מערכת Amdocs Connected Home – היצע מבוסס ענן המספק חבילת שירותים ביתיים של "סגנון חיים דיגיטלי" ומאפשרים להרחיב את השוק לשירותים ביתיים נוספים. כמו כן, משתלבים הפתרונות גם בעסקים קיימים של ספקי השירותים ומערכות קיימות לתפעול וניהול לקוחות, על מנת להבטיח חווית לקוח משופרת.

"פתרונות ה-eHealth החדשים של אמדוקס משקפים את החשיבות הגוברת של שירותים מבוססי ענן ושל החדשנות של אמדוקס בתחום זה", אמרה רבקה פראדום, סגנית נשיא לשיווק מוצרים ופתרונות באמדוקס. "פתרונות אלה, המוצעים במתוכנת תוכנה כשירות (SaaS, ר"ת Software as Service), מאפשרים לספקי שירותים להפיק תועלת רבה יותר. הפתרונות מסתמכים על המומחיות שלנו בשילוב מערכות עסקיות, תפעוליות ומערכות שירות לקוחות עם יכולות לעיבוד נפחי אירועים גדולים, על מנת לספק פתרונות מאובטחים שמאפשרים לספקי השירותים להציע חבילה ארוזה של שירותים ביתיים מניבי הכנסות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים