באלמר: הביקוש לחלונות 8 גדול יותר מזה שהיה לחלונות 7

"אנו עדים לביקוש ראשוני גבוה בהרבה מזה שהיה לחלונות 7, וזה מחמיא", אמר סטיב באלמר - מנכ"ל מיקרוסופט, באירוע ההשקה של מערכת ההפעלה החדשה של החברה לטלפונים חכמים, חלונות פון 8 ● "בסוף השבוע נרשמה תגובה נפלאה ברחבי העולם לחלונות 8 ולמכשירי ה-Surface", הוסיף, אך לא ציין נתוני מכירות

מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), סטיב באלמר, אמר אמש (ב') כי הביקוש למערכת ההפעלה החדשה של החברה, חלונות 8 (Windows 8) – שמכירתה לציבור הרחב החלה רשמית בסוף השבוע האחרון, עולה על הביקוש שהיה למערכת ההפעלה הקודמת של החברה, חלונות 7 (Windows 7). "אנו עדים לביקוש ראשוני גבוה בהרבה מזה שהיה לחלונות 7, וזה מחמיא", אמר באלמר באירוע ההשקעה של מערכת ההפעלה לטלפונים חכמים, חלונות פון 8 (Windows Phone 8), שנערך בסן פרנסיסקו.

חלונות 7 הייתה הגרסה הנמכרת ביותר של חלונות (Windows) עד כה, ובשלוש השנים שחלפו מאז השקתה, בשנת 2009, נמכרו יותר מ-670 מיליון רשיונות. "בסוף השבוע נרשמה תגובה נפלאה ברחבי העולם לחלונות 8 ולמכשירי ה-Surface", אמר באלמר. עם זאת, הוא לא ציין נתוני מכירות.

במיקרוסופט תולים תקוות רבות במערכת ההפעלה החדשה, חלונות פון 8. כיום עומד הנתח של מיקרוסופט בשוק הטלפונים החכמים על 3.5%, בהשוואה לנתח של 68% למערכות אנדרואיד (Android) של גוגל (Google), ונתח של 17% למכשירי ה-iPhone של אפל (Apple) – כך על פי נתונים של חברת המחקר IDC.

באירוע ההשקה שנערך אתמול הציגה הענקית מרדמונד, בין השאר, כיצד יוכלו המשתמשים במכשירי חלונות פון 8 להיעזר בשירות הענן SkyDrive של מיקרוסופט כדי לסנכרן ולהעביר שירים, מסמכים ותמונות בין מחשבי PC, מחשבי לוח וקונסולות Xbox. על פי מיקרוסופט, בחנות המקוונת שלה מוצעים כיום 120 אלף יישומים לטלפונים – מספר נאה אך עדיין נמוך בהרבה ממספר היישומים בחנויות של גוגל ואפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים