שחר אפעל ודוד שוראקי, מבכירי נס טכנולוגיות לשעבר, ישווקו בישראל את Keepod

המוצר שפיתחה החברה הוא כרטיס בגודל כרטיס אשראי, המכיל את שולחן העבודה של המשתמש, הגדרות הגישה המאובטחת שלו למערכות הארגוניות השונות, היישומים והקבצים שלו ● ניתן להפעיל את הכרטיס מכל מחשב ללא התקנה כלשהי, ולקבל את סביבת העבודה האישית או הארגונית ● ניסן בכר, מנכ"ל Keepod העולמית: "כבר בימיו הראשונים בארץ נכנס המוצר לבחינה מעשית במספר ארגונים גדולים וגופים ממשלתיים"

Keepod העולמית מקימה בימים אלה סניף בישראל לשיווק והטמעת מוצר הדגל של החברה. הסניף קם בשותפות עם המשקיע והיזם שחר אפעל – לשעבר מנכ"ל נס טכנולוגיות, ודוד שוראקי – לשעבר סמנכ"ל הטכנולוגיות והפיתוח העסקי של נס, אשר גם ינהל את הפעילות הישראלית של החברה.

המוצר שפיתחה Keepod הוא כרטיס בגודל כרטיס אשראי, המכיל את שולחן העבודה של המשתמש, הגדרות הגישה המאובטחת שלו למערכות הארגוניות השונות, היישומים והקבצים שלו. ניתן להפעיל את הכרטיס מכל מחשב ללא התקנה כלשהי, ולקבל את סביבת העבודה האישית או הארגונית של המשתמש. כך, מאפשר הפתרון של Keepod למשתמשים גישה בטוחה למידע וליישומים הארגוניים. הכרטיס מוצפן באמצעות Smart-Card פנימי ומשמש גם ככספת לשמירת המידע המאוחסן בו.

ניסן בכר, מנכ"ל Keepod העולמית: "אנחנו שמחים להשיק את הפעילות הישראלית של Keepod. ב-Road Show שקיימנו בארץ בשבועות האחרונים שמחנו לגלות היענות וההתלהבות של השוק המקומי ליכולות המוצר, אשר כבר בימיו הראשונים בארץ נכנס לבחינה מעשית במספר ארגונים גדולים וגופים ממשלתיים. עקב ההיענות הרבה, העברנו כבר קורס ראשון להדרכה והסמכה על אופן השימוש במוצר".

דוד שוראקי, מנכ"ל Keepod ישראל: "ה-Keepod מעורר עניין רב בקרב הארגונים הגדולים בישראל. אחת הסיבות לכך היא הוזלת עלויות משמעותית. על בסיס תחשיבים בלתי תלויים של לקוחות באירופה, ה-Keepod מאפשר הוזלת עלות הדסקטופ לארגון בלמעלה מ-50%. מדובר בפריצת דרך בכל הקשור לצורך בשדרוג עמדות הקצה, במתודולוגיית השימוש במחשבי הדסקטופ הארגוניים ובגישה מאובטחת מבחוץ למערכות הארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים