גוגל חושפת שיפורים בשירות ג'י-מייל

במסגרת הממשק החדש מוצגת "חלונית צפה" נפרדת להזנת טקסט, שתופסת רק חלק קטן מהמסך ומותירה את שאר חלקי הממשק פעילים לצורך ביצוע פעולות אחרות ● פיל שארפ, מנהל מוצר בגוגל: "הוספנו תפקודים חדשים, דוגמת יכולת לשלב בקלות תמונות, ובהמשך נציג חידושים נוספים"

גוגל (Google) ערכה מספר שיפורים בממשק של כתיבת ההודעות בשירות הדואר ג'י-מייל (Gmail). מעתה, לחיצה על כפתור "חבר הודעה" (Compose) פותחת הודעה הקוראת לגולשים להתנסות בממשק החדש של השירות.

במסגרת הממשק החדש מוצגת "חלונית צפה" נפרדת להזנת טקסט, שתופסת רק חלק קטן מהמסך ומותירה את שאר חלקי הממשק פעילים לצורך ביצוע פעולות אחרות. החלונית מזכירה את זו של הצ'ט של ג'ימייל, ובלחיצה בתחתית החלונית אפשר לשוב לממשק הקודם והמוכר.

"הממשק החדש מאפשר להתמקד במה שחשוב – כתיבת ההודעה", מסביר פיל שארפ – מנהל מוצר בגוגל, בהודעה שפרסם בבלוג החברה. "אמצעי הבקרה זמינים כאשר צריכים אותם ומוסתרים כאשר לא צריכים אותם. הוספנו תפקודים חדשים, דוגמת יכולת לשלב בקלות תמונות, ובהמשך נציג חידושים נוספים".

ניתן לפתוח במקביל מספר חלוניות לכתיבת הודעות. כדי להבטיח שההודעות נשלחות לאדם הנכון מוצגות תמונות של אנשי הקשר, ואת הכתובות ניתן לגרור ולהשליך בין תיבות Cc ו-Bcc. ההודעות נשמרות כעת באופן אוטומטי, וכדי לוודא שהן באמת נשמרו יש לבדוק אם מוצג החיווי "שמור" (Saved) בתחתית החלונית.

בין החידושים המתוכננים להמשך: אפשרות להוסיף סמלי אווירה (Emoticons) והזמנות לאירועים, להדפיס טיוטות ולהוסיף תוויות להודעות יוצאות, לשלוח אישורי קריאה ולשלוח תגובות שהוכנו מראש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים