אסוס מציגה בישראל: הקולקציה החדשה של מכשירי חלונות 8

הקולקציה החדשה הוצגה במסגרת אירוע ההשקה שהתרחש היום (ד'), כשבוע בלבד לאחר החשיפה העולמית ● בין המוצרים החדשים: סדרת מחשבים ניידים Vivo Book, המציעים מפרט טכני חזק ומסכים בגודל 11.6 אינץ' או 14 אינץ', ו-Vivo TAB - סדרת מחשבי לוח מעוצבים עם אפשרות לחיבור למקלדת

אסוס (Asus) הציגה הבוקר (ד') את סדרת המוצרים החדשים המבוססים מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) של מיקרוסופט (Microsoft). במסגרת אירוע ההשקה, שנערך במרכז "נא לגעת" בנמל יפו, הוצגה שורה של מוצרים חדשים, בהם מחשבים אולטרה ניידים בעלי מסך מגע מסדרת ה-Vivo Book ומדגם ZenBook Prime Touch, ושלושה מחשבי לוח – שניים מסדרת ה-Vivo TAB, ואחד מדגם ה-Taichi.

האירוע המדובר התקיים בישראל שבוע בלבד לאחר ההשקה הבינלאומית שקיימה אסוס בניו יורק, במהלכה חשפה לראשונה מחשבים ניידים וטאבלטים המריצים את מערכת ההפעלה חלונות 8, אשר מאז השקתה זוכה לשבחים רבים. אית'ן סאן, מנהל פעילות החברה בישראל, אמר באירוע, כי "קיום האירוע בישראל בסמיכות גבוהה כל כך להשקה העולמית אינו מקרי. הדבר מעיד על הקשר העמוק של החברה עם הצרכנים הישראלים, ועל החשיבות שמייחסים באסוס לשוק הישראלי".

שני הדגמים בסדרת Vivo Book, ה-S400 ו-S200, מציעים מפרט טכני חזק במיוחד, הכולל את מעבדי הדור החדש Intel Core, מסך בגודל 11.6 אינץ' או 14 אינץ' ומשטח מגע גדול ורגיש לחוויית משתמש טובה יותר. עוד כוללים המחשבים בסדרה גם את טכנולוגיית האודיו Sonic Master וכונן אחסון היברידי. מחיריהם של הדגמים נעים מ-3,069 ועד 4,080 שקלים.

ZenBook Prime Touch הוא מחשב אולטרה נייד בעיצוב דק ואלגנטי, בעל מסך מגע בגודל 13.3 אינץ' עם טכנולוגית +IPS. הוא מצויד במעבדי הדור השלישי Intel Core ובכונן SSD, המאפשר מעבר מהיר ממצב השהיה למצב פעולה, זאת בשתי שניות בלבד. מחירו עומד על 8,568 שקלים.

סדרת Vivo TAB מציעה מחשבי לוח בעלי עיצוב דק וקל עם אפשרות חיבור למקלדת. הסדרה כוללת בשלב זה שני דגמים – TF810 ו-TF600. שני מחשבי הלוח כוללים את הדור הבא של מעבדי Atom של אינטל (Intel), זיכרון בנפח 2GB, מסך בגודל 11.6 אינץ' עם טכנולוגיית +IPS וטכנולוגיית Sonic Master לחוויית סאונד. לשני הדגמים ניתן לחבר גם מקלדת QWERTY מלאה, אשר הופכת אותם למעשה למחשבים ניידים. מחירם נע בין 3,799 ל-3,999 שקלים.

ה-Taichi הוא מכשיר המצויד בשני מסכים, בגודל 11.6 או 13.3 אינץ', המשמש כמחשב אולטרה נייד חזק ודק. בצדו האחורי של המכשיר נמצא מסך מגע מלא. עם סגירת המכשיר, המצויד במקלדת QWERTY מלאה, הוא הופך לטאבלט רב מגע. שני המסכים של המכשיר, החיצוני והפנימי, מספקים גישה לחומרה זהה עם מעבדי הדור השלישי Core של אינטל, ועם זאת הם מתפקדים כמוצרים עצמאיים לחלוטין. מחירו של המכשיר: החל מ-7,990 שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים