תוכן שיווקי

לקראת אירוע | רד האט משיקה יכולות אינטגרציה עם פתרונות SAP כחלק של The JBoss Way

האינטגרציה מספקת תפקודיות חדשה לשיפור פרודוקטיביות פיתוח

31/10/2012 17:00

רד האט (Red hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח (מטריקס הינה מפיצתה הרשמית של רד האט בישראל), הודיעה על יכולות אינטגרציה חדשות עבור פתרונות SAP כחלק של The JBoss Way – גישת פיתוח המספקת למפתחים דרך פרודוקטיבית ופשוטה יותר לפיתוח יישומים חדישים. שיתוף הפעולה נועד לקדם פעילות בין-מערכתית של פתרונות רד האט ו-SAP, לספק יכולות המקלות לצרוך נתונים של יישומי SAP ותהליכים עסקיים מפלטפורמת JBoss Enterprise SOA של רד האט, פלטפורמת JBoss enterprise Data Services, או פלטפורמת JBoss Enterprise Application.

"שיתוף הפעולה ארוך השנים בין רד האט ו-SAP משגשג, ואינטגרציה בין טכנולוגיות משתי החברות הנה דוגמא מצוינת של המטרה לשמה תוכננה The JBoss Way", אמר קרייג מוזילה, סגן נשיא ומנהל כללי לתווכה (middleware) ברד האט. "המטרה של אינטגרציה זאת הנה יצירת ארגון חכם ומשולב יותר – כזה הממקסם את הערך של נכסי נתונים ומאיץ החלטות עסקיות. בסופו של דבר, מטרתנו היא לאפשר למפתחים לחדש מהר יותר וליצור יישומים המבצעים שינוי, שיש להם השפעה עסקית אמיתית".

האינטגרציה מתבצעת דרך טכנולוגיית SAP NetWeaver Gateway, המספקת דרך פשוטה לקשר מכשירים, סביבות ופלטפורמות לתוכנת SAP על בסיס סטנדרטים פתוחים. היא מספקת קישוריות ליישומי SAP בשימוש בכל שפת תכנות או מודלים, ללא צורך בידע של פתרונות SAP ע"י מינוף שירותי REST ופרוטוקולי OData ו/או ATOM.

"SAP ורד האט תומכות שתיהן בסטנדרטים פתוחים כמו HTML5, REST ו-OData, ולעתים קרובות משלבות כוחות בקונסורציום מבוסס-תקנים", אמר עדי קוולאר, סגן נשיא לניהול מוצר ב-SAP. "התמיכה של פתרונות SAP במערך JBoss Enterprise Middleware – עבור צריכת שירותים המוקצים ע"י SAP NetWeaver Gateway ומבוססי REST, OData – מדגישה את שיתוף הפעולה שלנו בקהילה הפתוחה, והנה צעד מבורך ומעודד עבור צרכנים ומפתחים כאחד".

The JBoss Way שהושקה ביוני 2012, מקיפה מערך חדש של מסגרות, כלים ותכנוני ארכיטקטורה המתמקדים בשיפור פרודוקטיביות מפתחים בבניית יישומים מודרניים עבור mobile, הענן ועוד. JBoss Enterprise Middleware מספקת לעסקים מבחר של מסגרות ופלטפורמות פיתוח יישומים שהנן סקלאביליות ועתירות ביצועים, הדרושות לבניית יישומים ושירותי ג'אווה ארגוניים יעילים. הפורטפוליו כולל מערך מקיף של כלי פיתוח לבניית יישומי ושירותי ג'אווה ע"י לקוחות, כולל אלה השואבים נתונים מ- SAP NetWeaver.

אירועים קרובים