אושרי אליאס, בנק מזרחי-טפחות: "PrintBOS 5 מציעה שיפורים לעומת הגרסה הקודמת"

אליאס אמר את הדברים באירוע השקת הגרסה החדשה של המערכת ● שורה של בכירים בשוק ה-IT סיפרו על עבודת המערכת בארגונים שלהם והיתרונות הגלומים בכך

"הגרסה החדשה של PrintBOS, גרסה 5, מציעה שיפור ביצועים לעומת הגרסה הקודמת ועוזרת לנו לתת שירות אמין ולהגדיל את מספר הלקוחות וההכנסות שלנו", כך אמר אושרי אליאס, אחראי יישום PrintBOS בבנק מזרחי-טפחות.

אליאס אמר את הדברים בכנס הלקוחות העשירי של PrintBOS, שנערך על ידי היצרנית, קונסיסט טכנולוגיות, בשיתוף המפיצה, NessPRO. הכנס התקיים באחרונה בהפקת אנשים ומחשבים באולם האירועים סטוקו שבתל אביב והגרסה המדוברת הוצגה במהלכו.

גל פחטר, סמנכ"ל התפעול של SorreNext. צילום: ניב קנטורלדברי אליאס, אחד היתרונות החשובים ביותר שמציעה הגרסה החדשה לבנק היא היכולת לקבוע סדר בהדפסה מבלי להפריע לאף אחד אחר במערכת. יתרון נוסף הוא היכולת להפיק מסמכים ב-PDF ישירות, מבלי להשתמש בתוכנות צד שלישי. "יכולות אלה חוסכות לנו משאבי מערכת, מאפשרות לנו לעבוד מול בסיס הנתונים שלנו באופן שוטף ומוסיפות מוטיב חזק של אמינות", אמר. "אפשר לתחזק את השרת ללא הפרעה לתהליכי העבודה בסניף ולבצע את הכול דרך ממשק אחד, מה שמאפשר לנו אחידות בין כל השרתים וביצוע יותר יעיל. זה חוסך בניירת, חוסך בזמן העבודה של הפקיד ובסופו של דבר עוזר למיצובו של הבנק כירוק".

גל פחטר, סמנכ"ל התפעול של SorreNext, מנה את היתרונות של המערכת עבור החברה, שעוסקת במסחר אלקטרוני B2B, בניתוחי שוק ובפיתוח ושירות טכנולוגי. לדבריו, החברה מטפלת באלפי חשבונות דיגיטליות מדי חודש והיתרונות היחסיים של PrinBOS הם היכולת להמיר חשבוניות למידע שזמין עבור המערכות התפעוליות, היכולת לבצע חיתום דיגיטלי על חשבוניות וכן התמיכה במגוון של סוגי החשבוניות המטופלים, כולל טקסט ו-PDF.

אופיר גרינר, מנהל מוצר PrintBOS בקונסיסט טכנולוגיות. צילום: ניב קנטור"היינו זקוקים לפתרון עם התקנה חד פעמית מהירה בשרתים ובתחנות הקצה, עם מינימום שינוי בצד הספק" אמר. "חיפשנו גם גמישות מרבית, כדי להישאר 'אדישים' לשינויים במבנה החשבונית. במקביל, רצינו מוצר מהיר מאוד, שמטפל בהרבה מאוד טרנזקציות באופן קצבי ומהיר, ובאותה מידה אמין ומתאים לכל רמת גודל של הלקוחות".

אופיר גרינר, מנהל מוצר PrintBOS בקונסיסט טכנולוגיות, ושמעון עמית, מנהל מוצר PrintBOS ב-NessPRO, הציגו חלק מהיכולות של הגרסה החדשה. "המטרה של הגרסה החדשה היא לעמוד בקצבים מאוד גבוהים, תוך העמדת תשתית ארגונית רוחבית", אמר גרינר. "עם הגרסה החדשה אני יכול לתת פתרונות לכלל המערכות והמשרדים בארגון, באופן רוחבי ומלא. באמצעות המערכת ניתן ליצור טפסים מסוגים רבים, עם חלוקה לפי מגזרי לקוחות, טפסים עשירים ורב שכבתיים, ואני יכול גם לבדוק אם התהליך עבר בהצלחה, ואם לא – למה לא".

הוא הוסיף, כי "PrintBOS ממצבת את עצמה כמערכת נותנת שירות לכל הארגון, שמקבלים ממנה את הטפסים ואת הפלטים הנדרשים במהירות רבה, תוך חסכון בתחזוקה".

שמעון עמית, מנהל מוצר PrintBOS ב-NessPRO. צילום: ניב קנטורלדברי עמית, "המעבר לקצבים גבוהים יחד עם הממשק החדש ויכולת הניטור מספקים מספר תועלות מיידיות. אפשר להאיץ את התהליכים העסקיים ויש מעבר ממספר שרתים מבוזרים לשרת יחיד,  שהוא בפני עצמו חוסך כסף רב וכן יש לו פוטנציאל להוריד בצורה חדה את הסיכוי לתקלות".

גרינר ציין תועלת צדדית בהאצת תהליכים. "כשאנחנו אומרים האצת תהליכים, אנחנו מדברים על טיפול בכמות גדולה הרבה יותר של טפסים", אמר. "אולם, התועלת הנוספת היא שבזכות הקצבים האדירים, שמתבצעים ברובם באוטומטיזציה מלאה, אפשר לבצע באותה מסגרת זמן יותר פעילויות ומטלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים