דיווחים: ביל גייטס ופול אלן שוב חברים

לאחר שאלן, ממייסדי הענקית מרדמונד, חשף את הקרע בינו לבין גייטס באוטוביוגרפיה שלו, במהדורה חדשה של הספר הוא כותב שהוא מאמין שהם ישובו להיות חברים ● גייטס עצמו הביע רצון לחדש את הקשר כשהתקשר לנחם את אלן על מות אימו

לאחר שפול אלן, אחד ממייסדי מיקרוסופט (Microsoft), פרסם בשנה שעברה את האוטוביוגרפיה שלו, Idea Man, הופתעו רבים מהקרע שנוצר בינו לבין המייסד הידוע ביותר של החברה, ביל גייטס. עם זאת, במהדורה החדשה, שמופיעה בימים אלה, הוסיף אלן סוף דבר שבו ציין, כי "לא כולם אהבו את מה שכתבתי. בין חבריי במיקרוסופט היו מי שכעסו על שהצגתי את החברה 'באור לא מחמיא במיוחד', כפי שאחד מהם אמר לי. כולם התגברו במהרה על חוסר שביעות הרצון שלהם – חוץ מביל גייטס".

ובכל זאת, לאחר שאמו של אלן נפטרה, ביוני האחרון, התקשר אליו גייטס כדי לנחם אותו והביע רצון לחדש את הידידות ביניהם, כותב כעת אלן.

במהדורה המקורית הוא סיפר כיצד כאשר נאבק במחלת הסרטן, ביקשו גייטס והמנכ"ל הנוכחי, סטיב באלמר, להשתלט על המניות שלו במיקרוסופט. "סייעתי להקים את החברה ושימשתי עדיין כחבר פעיל בהנהלה, גם אם במידה מוגבלת, בשל מחלתי, ועכשיו שותפיי ועמיתיי זוממים לנשל אותי", כתב. "זה היה אופורטוניזם טהור, פשוט כך".

"אני מאמין שנשוב להיות חברים", כותב אלן במהדורה החדשה של ספרו. "ההיסטוריה המשותפת שלנו חזקה יותר מכל מה שיכול להפריד בינינו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים