תוכן שיווקי

נדב גורליצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של GNS: "שירותי הענן יצמחו בעשרות אחוזים בשנתיים הקרובות"

בראיון עימו מספר נדב גורליצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של GNS - המתמחה בשירותי מחשוב ענן, על צעדי ההיערכות של GNS לאור העלייה בביקוש הארגונים לשירותי ענן, ועל פתרון הענן של GNS אשר מציע ללקוחות שרידות, גיבוי ושירות ברמה גבוהה במיוחד

01/11/2012 15:33

מאת בן לביא

"תחום שירותי ענן יהפוך לתחום מרכזי וקריטי בארגונים רבים בתוך מספר שנים", אומר נדב גורליצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של GNS, אשר סומך את דבריו על תחזיות של אנליסטים מובילים בתעשייה העולמית. גורליצקי משווה את מגמת שירותי הענן לתחום צריכת החשמל. "אם בעבר כל מפעל החזיק מקור אנרגיה משלו, הבחירה המושכלת והנפוצה כיום היא להתחבר לרשת מרכזית שמספקת למשתמש את כל שנדרש עבורו באופן גמיש יותר, יציב יותר, בטוח יותר, ובעלויות פחותות בהשוואה להפעלת המערך באתר שלו".

לאור התחזיות האופטימיות בתחום, השקיעה לאחרונה חברת GNS מעל 4 מיליון שקל בשרתי ענן, מערכות גיבוי, אחסון ואבטחת מידע חדשות, תוך הרחבת מערך תשתיות הענן שלה בישראל ובחו"ל. "הרחבת התשתיות שביצענו והגדלת הפעילות נובעת באופן ישיר מהתחזיות לצמיחה משמעותית בתחום הענן, אשר כוללת מעבר של חברות וארגונים לתשתיות ענן פרטיות או ציבוריות. גורליצקי מאמין כי בתקופה שבה נדרשים ביצועים גבוהים בד בבד עם הידוק התקציבים, ארגונים מכל הסוגים אינם יכולים להתעלם מיתרונות שטומנים בחובם שירותי הענן".

GNS החלה את פעילותה בישראל בשנת 2001, והיא מהראשונות בשוק הישראלי שהתמחתה בהקמה ובשיווק של שירותים על גבי תשתית ענן. החברה, שהתשתיות שלה פרושות ברחבי ארה"ב, אירופה והמזרח הרחוק, מספקת פתרונות להעברת תוכן ויצירת תשתיות ופתרונות אחסון הכוללים בנייה והקמה של מערכי מיחשוב ושרתים בארץ ובעולם.

ניהול שרתים חיצוני מאפשר לארגון לחסוך בזמן וכסף ששולמו בעבר על תחזוקה ושדרוג שרתים. טיפול בשרתים על ידי צוות מומחים מאפשר את צמצום שעות העבודה, וכן חוסך בעלויות של אנשי מחשוב ייעודיים בעסק. לדברי גורליצקי, מומחי GNS מהווים נכס מרכזי עבור החברה ולקוחותיה, שכולם בעלי ותק רב בתחום שירותי ענן וניהול שרתים וידע נרחב בכל הנוגע לשירותי ענן ופתרון בעיות ותקלות. "צוות המומחים של החברה יודע להתאים לכל ארגון את שירותי הענן הייחודיים הנדרשים עבורו, תוך תפירת הפתרון ההולם ביותר לצרכיו", הוא אומר ומוסיף כי מומחי GNS אף מפתחים מגוון פתרונות מתקדמים לניהול תשתיות אינטרנט לחברות וארגונים; פתרונות שמשמשים בהצלחה ארגונים מובילים בארץ ובעולם.

"המומחיות והשירות שמעניקה GNS ללקוחותיה הפכו אותה לחברה המובילה בישראל בניהול ואחזקת שרתים ואתרים. רשימת הלקוחות שלנו מעידה בין היתר על עוצמתנו – GNS משמשת כספקית השירות בתחום ניהול השרתים והאינטגרציה של חברות האינטרנט הגדולות בישראל, ביניהן בזק בינלאומי, סמייל אינטרנט זהב", אומר גורליצקי. בכדי שלקוחות החברה יכלו לקבל את המוצרים והשירות הטובים ביותר, GNS חתמה על הסכמי שיתוף פעולה עם חברות החומרה והתוכנה המובילות בעולם, ויצרה קשרים הדוקים עם האינטגרטורים והספקים המובילים בארץ. החיבור המשולב הזה, הוא מוסיף, מאפשר ל-GNS לעמוד מול לקוחותיה כ-One stop shop, אשר יודע לתת מענה כולל ומלא לצרכיהם של הארגונים. מגוון השירותים שמציעה החברה כולל: אירוח שרתים, Storage גיבוי, אבטחת מידע, Exchange ,CDN ,Load balancing ,DRP שירותי סיסטם ועוד.

גורליצקי מסביר כי תשתיות חברת GNS, אשר פרושות באופן גלובלי ברחבי העולם ובין ספקיות התקשורת המובילות בישראל, מאפשרות ל-GNS להבטיח ללקוחותיה שרידות, גיבוי ושירות ברמה גבוהה במיוחד, אשר מגובה בתמיכה אנושית וזמין 24/7 על ידי מומחים מנוסים ומקצועיים. "שירות VDS של GNS פוטר את הלקוח ממשימות ועלויות רבות – בין היתר מהצורך לרכוש חומרת שרתים יקרה, תחזוקה שוטפת של השרתים, ורכישת רישיונות למערכת ההפעלה – וליהנות מחיסכון משמעותי בהוצאות המחשוב ובמשאבי השרת ומגמישות תפעולית מרבית".

אירועים קרובים