ענקית ה-Retail הסינית Wintec תקים בישראל מרכז שירות ותמיכה ללקוחותיה באירופה

המרכז החדש יוקם בשנה הבאה ● לאנס ווין, סגן נשיא Wintec וה-CTO שלה, שביקר בישראל, אמר ש-"אנחנו לומדים הרבה מהשוק הישראלי ומצליחים לשפר באמצעותו את המוצרים שלנו בכל העולם" ● לדבריו, "מאז תחילת פעילותנו פה, השוק הישראלי צמח ב-200%"

החברה הסינית Wintec, יצרנית עמדות מכר (POS – ר"ת Point of sale) לשוק ה-Retail, תקים במהלך השנה הבאה מרכז שירות ותמיכה ללקוחותיה בישראל ובאירופה.

Wintec נחשבת לאחת מיצרניות החומרה לענף הקמעונאות הגדולות בסין וברחבי אירופה, והיא מתחרה ביבמ (IBM) העולמית, שמכרה את החטיבה שלה בתחום לטושיבה (TOSHIBA). החברה פועלת בישראל החל מ-2007 והיא מיוצגת בארץ על ידי חברת צ'יינה ישראל, שבהנהלת דבורה לאה שקולניק. בין מוצרי החברה נכללות קופות רושמות ותוכנות צד שלישי לניהול חנויות ורשתות גדולות, המשווקות באמצעות טלדור ובאמצעות שיתופי פעולה עם בתי תוכנה וחברות מתמחות. בין לקוחותיה נמנות מרבית הרשתות הגדולות, כמו גם מאות בתי עסק ועסקים קטנים ובינוניים. היקף המכירות של החברה בארץ נאמד בכמה עשרות מיליוני שקלים.

לאנס ווין, סגן נשיא Wintec וה-CTO שלה, שביקר בארץ בסוף השבוע, הסביר בראיון בלעדי לאנשים ומחשבים את החלטת החברה לבחור בישראל כמקום שבו יוקם מרכז השירות והתמיכה שלה לכל מדינות אירופה. "אנחנו לומדים הרבה מהשוק הישראלי – מהלקוחות, מהשותפים העסקיים שלנו ומבתי התוכנה איתם אנחנו עובדים", אמר. "בעזרתם אנחנו מצליחים לשפר את המוצרים שלנו בכל העולם".

"מאז תחילת פעילותנו פה, השוק הישראלי צמח ב-200%, ובביקור כאן אני נהנה לראות שבכל קניון יש עשרות עמדות מכר שלנו. אנחנו הספק השני בגודלו בישראל לתחום ה-POS", ציין ווין.

מייקל ז'אנג, מנהל השיווק הבינלאומי של ווינטק, שהתלווה לביקור המשלחת בישראל, אמר ש-"אנחנו רואים בשוק, ברחבי העולם, הזדמנות גדולה מאוד, במיוחד לאור ההודעה של יבמ על מכירת חטיבת החומרה לשוק הקמעונאי לטושיבה. אנחנו מגבירים כעת את ביקורינו באירופה אצל לקוחות יבמ ומציעים להם את המוצר שלנו. המשווקים של יבמ נמצאים כיום בדילמה קשה, כי הם לא יודעים לאן טושיבה תיקח את התחום והם חוששים שהמותג שהם שיווקו במשך שנים יידחק החוצה".

לא מכבר השיקה החברה את עמדת המכר הראשונה שלהם המבוססת על אנדרואיד (Android), שתיתן, לדברי מנהליה, מענה לכל המערכות האחרות מבוססות חלונות (Windows).

ההתפשטות של Wintec בישראל
לדברי שקולינק, כאשר החלה לבדוק אפשרות של החדרת מוצרי Wintec לשוק הישראלי, היא נתקלה בסקפטיות רבה. "מנהל הדסק הישראלי באחת מחברות התוכנה הגדולות שפועלות בארץ אמר לי שחבל על הזמן שלנו, כי אף מנהל רשת חנויות לא יחליף מוצר של יבמ במערכת סינית, תהיה טובה ככל שתהיה". שקולניק לא ויתרה, הימרה על האתגר שעמד בפניה ובשנת 2009 הצליחה למכור 50 העמדות ראשונות לרשת סופרפארם. כיום יש ברשת זו 200 עמדות של Wintec. מאז הוטמעו מערכות של החברה ברשתות גדולות אחרות, כגון גולף אנד קו, יינות ביתן ועדן טבע מרקט.

היא העריכה, כי ביקור הנהלת Wintec בישראל יהווה תנופה להאצת מאמצי החדירה של החברה בארץ. "עד עכשיו עבדנו על אש קטנה, במכוון", אמרה, "אבל כיום אנחנו יודעים שכל מנמ"ר שנדרש לעשות החלטות רכש ציוד בתחום ה-Retail לוקח אותנו בחשבון"

יעקב צרויה, מנהל פיתוח עסקי בצ'יינה ישראל, ציין ש-"שוק ה-Retail הישראלי נחלק ללקוחות קצה עליון ולקוחות SMB. בפלח השוק העליון, במשך שנים יבמ הייתה בלעדית בישראל, ובשוק ה-SMB נכנסו גורמים שונים עם פתרונות חלקיים נקודתיים. Wintec מציעה פתרון אינטגרטיבי מלא הפועל בצורה שקופה אל כל מערכות התוכנה והיישומים הדרושים לתפעול עמדות מכר בחנויות".

"עד מהרה הבנו ש-SLA הוא הנקודה הקריטית אצל הרשתות ולכן, העובדה שאנחנו מסוגלים לתת שירות בעמדת הלקוח ובכל עת בתוך ארבע שעות, באמצעות טלדור וחברות אחרות, היא קריטית ביותר", הוסיף.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים