בקרוב בישראל: מכשירי Lumia החדשים של נוקיה

יורוקום, יבואנית נוקיה בישראל, הציגה את מכשירי Lumia 820 ו-920 בסוף השבוע ומסרה, כי הם יושקו אצל המפעילות הסלולריות השונות בארץ בסוף דצמבר - תחילת ינואר ● אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום תקשורת סלולרית, ציין שמדובר ב-"מהלך אסטרטגי שבאמצעותו אנחנו חוזרים לתחרות בשוק הסמארטפונים" ומסר, כי השקה זו היא רק הראשונה בסדרת השקות של מכשירי Lumia "לסגמנטים שונים וברמות מחיר שונות", שיתבצעו בחודשים הקרובים

לאחר תקופה ארוכה בה לא הגיעו לשוק הישראלי מכשירי נוקיה (Nokia) חדשים, הציגה בסוף השבוע יורוקום, יבואנית נוקיה בארץ, את מכשירי Lumia 820 ו-920 החדשים של החברה הפינית והודיעה, כי הם יושקו אצל כל המפעילות בארץ בסוף דצמבר – תחילת ינואר.

מכשירי ה-Lumia 820 ו-920 מוצעים במגוון צבעים ומבוססים על מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (Microsoft), חלונות 8 (Windows 8), ותומכים בעברית בצורה מלאה. הם עשויים מפולי קרבונט, עם מסך מזכוכית גורילה, ומבוססים על מעבד Snapdragon S4 של קוואלקום (Qualcomm), עם עדשת Carl Zies. במכשיר Lumia 920 נכלל גם מייצב תמונה המשפר את חדות התמונה בצורה ניכרת. האיכות באה לידי ביטוי בתמונות בודדות אך במיוחד בווידיאו או בתמונות המצולמות תוך כדי תנועה. עוד הוסיפה נוקיה טכנולוגיות המפיקות פי חמישה יותר תאורה בכל מצב, מה שמשפר את הצילום בתנאי אור חלשים, ותכונות חדשות, כמו Smart Shoot ו-Cinemagraph, המאפשרות ניצול יכולת הצילום של 45 תמונות לשנייה.

יחד עם המכשירים יושקו אביזרים שונים, בין היתר מטענים אלחוטיים, שמאפשרים הטענה קלה ונוחה, ללא צורך בחוטים וחיבורים, אוזניות ורמקולים. כמו כן, יורוקום תשיק שירותים נוספים של נוקיה, כמו Nokia Maps , שלא היה זמין בישראל בעבר, Nokia Drive ,Nokia Transportation ו-Nokia Lens (נוקיה בעיר), המבוסס על מציאות רבודה ונותן מידע על מוקדי עניין, בהתאם למיקום ומפת הגעה אליו.

אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום תקשורת סלולרית, ציין ש-"ההשקה של המכשירים החדשים היא מהלך אסטרטגי שבאמצעותו אנחנו חוזרים לתחרות בשוק הסמארטפונים".

לדבריו, "הרבה ניתוחים, הערכות ופרשנויות ניתנו בשנים האחרונות לצעד הדרמטי שעשתה נוקיה כשהודיעה על זניחת מערכת ההפעלה סימביאן (Symbian) והליכה משותפת עם מיקרוסופט. עכשיו הגיע הרגע הגדול – ההשקה של חלונות 8 היא ההשקה המשמעותית ביותר עבור מיקרוסופט, או כפי שסטיב באלמר, מנכ"ל החברה, הגדיר זאת : 'ההימור הגדול בתולדותינו'. אני מאמין שסדרת Lumia החדשה, שמבוססת על חלונות 8, תחזיר את נוקיה לקדמת הבמה ותהווה תחרות ראויה ביותר בכל העולם, וכמובן – גם בישראל". לדבריו, "המכשירים שאנחנו משיקים עכשיו הם רק הסנוניות הראשונות, שכן בחודשים הקרובים נשיק מגוון מכשירי Lumia, שיתאימו לסגמנטים שונים ברמות מחיר שונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים