דיווחים: מיקרוסופט בוחנת תוכניות לטלפון חכם משלה

הוול-סטריט ג'ורנל מצטט מקור בתעשיית ייצור הרכיבים במזרח הרחוק לפיו קוטר הצג של המכשיר של מיקרוסופט הוא "בין ארבעה אינץ' לחמישה אינץ'" ● זאת, בהשוואה לצג בקוטר ארבעה אינץ' במכשירי iPhone 5

מיקרוסופט (Microsoft) בוחנת תוכניות לטלפון חכם משלה – כך מדווח הוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) מפי יצרני רכיבים במזרח הרחוק. הדיווחים המפורטים מזכירים את אלה שהופיעו לפני ההשקה של מחשבי ה-iPad Mini ומכשירי ה-iPhone 5 של אפל (Apple).

אחד המקורות ציין, כי קוטר הצג של המכשיר של מיקרוסופט הוא "בין ארבעה אינץ' לחמישה אינץ'", בהשוואה לצג בקוטר ארבעה אינץ' במכשירי iPhone 5.

עד לא מכבר נהגה מיקרוסופט להסתפק בתחום התוכנה והותירה את ייצור המחשבים שבהם פועלות מערכות חלונות (Windows) ליצרניות OEM. לקראת ההשקה של חלונות 8 (Windows 8) החלה הענקית מרדמונד לשנות ממנהגה ולהציע מוצרי חומרה גם תחת שם המותג שלה.

מהידיעה שהופיעה בוול-סטריט ג'ורנל עולה, כי החברה עומדת לנקוט בגישה כפולה גם ביחס לחלונות פון (Windows Phone). זאת למרות השקעות העתק של מיקרוסופט בנוקיה (Nokia), בה תתחרה מיקרוסופט אם אכן תציע מכשירי טלפון משלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים