האסים הישראלים משתלטים על סן פרנסיסקו – פרק ד'

תכנית האסים של אורקל (Oracle) נועדה לזהות ולתגמל את חברי קהילות הטכנולוגיות והיישומים של אורקל עבור תרומתם החשובה והמשמעותית לקהילות שלהם. האסים מיומנים ובקיאים במיוחד בתחומם, ונחשבים כמומחים אשר מפגינים את נכונותם לחלוק את הידע והניסיון שלהם עם חברי הקהילה – הן בקהילה המקומית בארצם והן בקהילה הגלובלית העולמית. בישראל כיום ישנם חמישה אסים: עודד רז, Oracle ACE Director בנושא אבטחה; שלומי נוח, Oracle ACE בנושא MySQL; ועמי אהרונוביץ, ארז אלשייך ולירון אמיצי, שלושתם Oracle ACE בנושא Database Management & Performance. כחלק מפעילותם השוטפת ותרומתם לקהילה הישראלית, האסים פעילים במיוחד במסגרות השונות של ilOUG – ארגון משתמשי אורקל בישראל, כולל ניהול הארגון, ניהול האירועים ומפגשי הפורומים השונים, ניהול מקצועי של פורומים ועוד.

בכנס אורקל העולמי, אשר התקיים באחרונה בסן פרנסיסקו, לקחו חלק פעיל ארבעה אסים מישראל: עודד רז, מנכ"ל משותף בריליקס; לירון אמיצי, סמנכ"ל שירותי מומחה בריליקס; ארז אלשייך, מנכ"ל ולינור; ועמי אהרונוביץ – מנכ"ל DBAces, יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל והמנהל המקצועי של תחום אורקל בג'ון ברייס-מכללת היי-טק. כחלק מפעילותם במהלך הכנס, השתתפו הארבעה באירועים שונים של ארגוני המשתמשים וקהילת האסים, וכן לקחו חלק פעיל בדוכנים של ארגוני המשתמשים ובהרצאות השונות שהועברו במהלך הכנס.

האסים של ישראל משתלטים על העניינים באזור הדוכנים של ארגוני המשתמשים, במהלך הכנס OpenWorld 2012. מימין: עודד רז - Oracle ACE Director, מנכ"ל משותף בריליקס; לירון אמיצי, סמנכ"ל שירותי מומחה בריליקס; ארז אלשייך, מנכ"ל ולינור; ועמי אהרונוביץ - מנכ"ל DBAces, יו"ר ארגון משתמשי אורקל בישראל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים